Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Bluemotion 1e eigenaar / Navi / Cruise
€ 18.990,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 20-09-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.940 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | PT-888-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-09-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.940 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | PT-888-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Pluim |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kramersgildeplein 92 |
Postcode | 6826 KP |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3641800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.201 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 895): Afleverpakket Garage Pluim: 12 maanden BOVAG garantie, Onderhoud conform leeftijd en kilometers (ook Airco en Remolie), nieuwe APK, volledig reinigen incl. wax behandeling
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Deze Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Bluemotion komt uit 2017, werd geleverd van januari 2017 tot maart 2020 en kostte toen € 31.167,-. Deze Nederlandse auto is van 1e eigenaar, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 96Kw (131PK) en een cilinderinhoud van 1498 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 210 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5 liter per 100 km en hij weegt 1201 kg.
De Volkswagen Golf ziet er prima uit, is netjes onderhouden en is in goede technische staat.
= Bedrijfsinformatie =
De prijs van de auto is incl. afleverkosten , tenaamstellingskosten , lakbehandeling en een geldige APK van minimaal 6 maanden. Iedere auto wordt dus gepoetst en ondergaat een technische inspectie. Wij leveren iedere auto met een basis garantiepakket. Daarnaast bieden wij aanvullende garantie pakketten aan. Voor meer informatie omtrent garantie kunt u altijd contact met ons opnemen.
Optioneel afleverpakket (€895):
12 maanden BOVAG garantie, Onderhoud conform leeftijd en kilometers , Remolieservice, Aircoservice, nieuwe APK, volledig reinigen incl. wax behandeling
Voor het maken van een afspraak voor een bezichtiging / proefrit kunt u terecht op onze website of u kunt contact opnemen met een van onze verkopers. We zijn doordeweeks dagelijks bereikbaar van 08.00 tot 18.00 op telefoonnummer 026 3641800. U kunt ons ook via WhatsApp benaderen op telefoonnummer 0624773511 (van 08.00 tot 21.00uur)
Ga naar onze website voor een uitgebreide foto reportage www.garagepluim.nl
Inruil van uw huidige auto is mogelijk ongeacht de staat en de leeftijd van de auto, wij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.