Volkswagen Golf 1.6-16V Comfortline Airco Cruise Ctr Trekh Elek Pakket
€ 1.945,-
Bouwjaar | 29-03-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.583 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 32-JG-ZP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.583 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 32-JG-ZP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Huis Van Den Broek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sleutelbloemstraat 32 |
Postcode | 7322 AK |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 2074005 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisvandenbroek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/80 R14
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.107 kg
Laadvermogen: 603 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Volkswagen, een merk dat geen toelichting nodig heeft. Das Auto. Inderdaad. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, verwarmde ruitensproeiers en elektrisch bedienbare ramen voor.
Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Bij slecht weer houdt u graag de handen aan het stuur. De regensensor regelt automatisch hoeveel hulp u van de ruitenwissers nodig heeft. De cruise control geeft elke flitser het nakijken. De uitrusting van deze Volkswagen is met lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.
Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze Volkswagen, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.
= Bedrijfsinformatie =
PROEFRIT IS ALTIJD MOGELIJK !
AUTO HUIS VAN DEN BROEK IS EEN BEDRIJF DAT BESCHIKT OVER EEN ZEER GEVARIEERD AANBOD IN JONG GEBRUIKTE OCCASIONS. BENT U OP ZOEK NAAR EEN JONG GEBRUIKTE OCCASIONS DIE BIJ U PAST? WIJ HEBBEN ALTIJD MINIMAAL EEN 40 TAL OCCASIONS OP VOORAAD IN ALLE PRIJSKLASSEN VOOR JONG EN OUD. KIJKT U VAST BIJ ONZE OCCASIONS EN ZIE WELKE OCCASIONS WIJ VOOR U IN DE AANBIEDING HEBBEN.
AUTO HUIS VAN DEN BROEK HEEFT EEN WISSELENDE VOORRAAD MET EEN VOLLEDIGE ONDERHOUD EN KILOMETER HISTORIE. VANZELFSPREKEND BEHOREN INRUIL,FINANCIERING EN EEN EVENTUELE AANKOOPKEURING OOK TOT DE MOGELIJKHEDEN. AL ONZE AUTOS WORDEN AFGELEVERD MET EEN NIEUWE APK EN GARANTIE.
Indien u deze auto wilt komen bezichtigen, laat het ons dan telefonisch weten. Wij zetten de auto dan voor u klaar, en houden hem voor u gereserveerd (reserveren kan uitsluitend op de dag van uw bezichtiging).
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de a
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.