Volkswagen Golf 1.6 TDI Highline Winter Executive Plus pakket
€ 9.898,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 26-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.397 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-KVN-09 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.397 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-KVN-09 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cees Jansen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veldzichtweg 14 |
Postcode | 3851 SH |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51302545 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ceesjansenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2012 - jul. 2013
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.237 kg
Laadvermogen: 593 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 359 - € 374 per kwartaal
KEURIGE AUTO.
SERVICEBOEKJE EN 2 SLEUTELS.
Inclusief APK.
Voor je gezin, je werk of gewoon lekker voor jezelf: een onvervalste Volkswagen. Das Auto. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De combinatie van dieselmotor en automatische transmissie staat garant voor soepel en zuinig rijgedrag. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. De comfortstoelen zorgen voor een optimale zithouding onderweg. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 15 inch lichtmetalen velgen, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.
Intelligente spraakbediening herkent uw commando's en voert opdrachten snel en soepel uit. Het navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. U verwacht natuurlijk climatronic airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Boem is ho? Niet bij deze Volkswagen Golf. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Volkswagen met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Ook cruise control, buitentemperatuurmeter, lederen stuur en versnellingspook, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller zijn aan boord.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Bij concentratieverlies van de bestuurder geeft vermoeidheidsherkenning automatisch een waarschuwingssignaal. Autorijden wordt steeds eenvoudiger. Wat dacht u bijvoorbeeld van de hill hold control? Onbeweeglijk stilstaan op een hellend vlak gaat volledig automatisch.
Heeft u serieus interesse in deze auto? Bel of mail ons dan voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze occasions worden afgeleverd met recente APK. Wij hanteren geen afleveringskosten. Onze ad
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.