Volkswagen Golf 1.6 TDI Highline
€ 10.949,-
Bouwjaar | 27-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.214 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-XTJ-80 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.214 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-XTJ-80 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Valk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wattstraat 13 |
Postcode | 3771 AG |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 450306 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovalk.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2012 - jul. 2013
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.237 kg
Laadvermogen: 593 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 359 - € 374 per kwartaal
Het is een auto die is ontworpen om niet alleen functioneel te zijn, maar om bovendien uitstekende prestaties neer te zetten. Deze Volkswagen Golf heeft 182214 kilometer gelopen en is van het bouwjaar 2013. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De dieselmotor koppelt soepele prestaties aan een gunstig brandstofverbruik. In deze sportstoelen voel je je één met je auto. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging horen tot de voorzieningen op deze auto.
De electronic climate control zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Al uw favoriete radiozenders letterlijk onder handbereik: dat kan met audiobediening op het stuur. De elektronische systemen in deze Volkswagen helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! En deze auto heeft ook automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer als standaard uitrusting.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Om te voorkomen dat u tijdens lange ritten achter het stuur in slaap valt, is deze auto voorzien van vermoeidheidsherkenning. Stilstaan op een aflopend of schuin stuk weg? De hill hold control zorgt dat u probleemloos op uw plek blijft. En zodra u het gaspedaal activeert, rijdt u zo weg.
Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
INRUIL MOGELIJK!
Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met +31615432912 / 0342-450306.
MOCHT U LANGS WILLEN KOMEN VOOR DEZE AUTO, BELT U DAN ALTIJD EERST EVEN VOORDAT U WEG RIJDT. WIJ HOUDEN DE REISTIJD DE AUTO VOOR U VAST!
Voor een uitgebreide fotoreportage en filmpje kijkt u
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.