Volkswagen Golf 2.0 GTI DSG

€ 17.777,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-07-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 44.176 km
Deuren 3
Kenteken 66-LVP-9 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Algemeen

Bouwjaar 09-07-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 44.176 km
Deuren 3
Kenteken 66-LVP-9 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Theo Zegers Trading
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koopvaardijweg 9A
Postcode 6541 BR
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24928899 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tzt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 238 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4308 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.314 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.414 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Wat een fantastisch mooie VW Golf GTI. Deze auto is in 2010 nieuw geleverd door De Waal Autogroep in Tiel en de eerste eigenaar heeft de auto 13 jaar in bezit gehad en er zeer goed voor gezorgd. Alle beurten zijn volgens schema uitgevoerd bij de dealer (kijk voor alle foto's op onze site www.tzt.nl) en ook optisch is de auto in super mooie conditie zowel het exterieur als het interieur. De kilometerstand van deze Golf GTI is natuurlijk helemaal uniek want de auto heeft slechs 44.176 km gereden. Natuurlijk zijn er de nodige optie's bij betsteld toen de auto nieuw geleverd is zoals; 65% lichtabsorberende ramen, telefoonvoorbereiding Premium, 18" lichtmetalen "Detroit" velgen, Licht & Zicht pakket, Bi-Xenonverlichting, RNS 310 Navigatiesysteem, Multimedia-aansluiting, Advance pakket en een Executive pakket. Heeft u zin in deze unieke VW Golf GTI neem dan contact met ons op om een afspraak te maken en kom de auto bezichtigen.
>> Theo Zegers Trading is een RDW erkend autobedrijf

= Bedrijfsinformatie =

024 6 777 777 www.tzt.nl info@tzt.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie