Volkswagen Golf 2.0 GTI DSG
€ 17.777,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 09-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 44.176 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 66-LVP-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 44.176 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 66-LVP-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Theo Zegers Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koopvaardijweg 9A |
Postcode | 6541 BR |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24928899 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tzt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 238 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4308 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.314 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.414 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Wat een fantastisch mooie VW Golf GTI. Deze auto is in 2010 nieuw geleverd door De Waal Autogroep in Tiel en de eerste eigenaar heeft de auto 13 jaar in bezit gehad en er zeer goed voor gezorgd. Alle beurten zijn volgens schema uitgevoerd bij de dealer (kijk voor alle foto's op onze site www.tzt.nl) en ook optisch is de auto in super mooie conditie zowel het exterieur als het interieur. De kilometerstand van deze Golf GTI is natuurlijk helemaal uniek want de auto heeft slechs 44.176 km gereden. Natuurlijk zijn er de nodige optie's bij betsteld toen de auto nieuw geleverd is zoals; 65% lichtabsorberende ramen, telefoonvoorbereiding Premium, 18" lichtmetalen "Detroit" velgen, Licht & Zicht pakket, Bi-Xenonverlichting, RNS 310 Navigatiesysteem, Multimedia-aansluiting, Advance pakket en een Executive pakket. Heeft u zin in deze unieke VW Golf GTI neem dan contact met ons op om een afspraak te maken en kom de auto bezichtigen.
>> Theo Zegers Trading is een RDW erkend autobedrijf
= Bedrijfsinformatie =
024 6 777 777 www.tzt.nl info@tzt.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.