Volkswagen Golf 2.0 GTI | Puristen uitvoering | Goed onderhouden
€ 12.950,-
Bouwjaar | 04-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 130.680 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 83-PPB-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 130.680 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 83-PPB-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Valstar Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Apeldoornseweg 35A3 |
Postcode | 7333 NR |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46046474 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.valstar-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2011
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4308 x 1786 x 1500 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.393 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
*Wordt verwacht! *
De Volkswagen Golf GTI in zijn puurste vorm: een exemplaar zonder opties, met drie deuren en zonder navigatie. Dit is de GTI zoals hij oorspronkelijk bedoeld was, ontdaan van overbodige luxe, puur gericht op de essentie van autorijden.
Voor autoliefhebbers die trouw blijven aan het principe van "less is more", biedt de Golf GTI precies wat ze zoeken: een krachtige, responsieve motor, precieze besturing en een onderstel dat zowel comfort als sportiviteit biedt.
Natuurlijk, de meeste mensen zouden een Golf GTI kiezen die volledig is uitgerust met een panoramadak, xenon/LED verlichting en wellicht een DSG. Maar voor de echte liefhebber, de purist, is er maar één juiste keuze: een GTI zonder opsmuk, met drie deuren en geen overbodige opties.
Het gaat hier om de essentie van wat de GTI altijd heeft vertegenwoordigd: ongefilterd rijplezier. De eenvoud van deze uitvoering maakt hem uniek, een echte liefhebbersauto. Dit is de GTI voor degenen die begrijpen dat minder soms écht meer is, en die de auto verkiezen zoals hij bedoeld was - rauw, puur en zonder compromis.
Uiteraard beschikt de auto over enkele opties die hedendaags niet te missen zijn:
* Climate control ( MET Airco )
* Cruise control
* Dimmende binnen spiegel
* Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
* Licht sensor
* Elektrische ramen
* Regen sensor
* RCD 310 CD/MP3
* Getint glas achter 35%
* Carbon steel grey metallic
* 17 " Detroit velgen
Dit betreft een GTI afkomstig van de tweede officiële eigenaar, die altijd op tijd en met zorg is onderhouden. Recentelijk heeft de auto nog een grote onderhoudsbeurt ondergaan, waarbij ook het inlaattraject is gereinigd met walnut-blasting. Als kers op de taart is de auto, zoals het hoort bij een liefhebbersauto, voorzien van vier uitstekende Continental-banden rondom.
Dus, ben jij die liefhebber? Dan nodig ik je graag uit!
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Valstar Automotive! Wij zijn gepassioneerd door alles wat op wielen staat en zich voortbeweegt door middel van een brandstofmotor (of accu tegenwoordig!). Ons aanbod bestaat alleen uit voertuigen waar wij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.