Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD Nardo Pano Matrix Navi Carplay Camera LM
€ 37.945,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 28-01-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.634 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-147-TZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-01-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.634 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-147-TZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ivanlo Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | de Brei 3 |
Postcode | 4031 JE |
Plaats | Ingen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13445424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ivanlo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
Leaseprijs: € 649 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Hij is efficiënt in het verbruik en bovendien comfortabel en ruim. Standaard is hij voorzien van een uitstekende wegligging en achter het stuur voelt u zich meteen thuis. Dat kan alleen maar een Volkswagen zijn. Deze Golf beschikt daardoor over alle kwaliteiten die u in uw nieuwe auto zoekt. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Life is easy! In ieder geval met dit elektrisch bediende glazen panoramadak. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptieve verlichting, dakspoiler, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
De digitale wereld van mobiliteit verwelkomt u; op het digitale dashboard wordt alles weergegeven om uw rit gemakkelijk en veilig te maken. Zodra u naar de 'R' schakelt, gaat de achteruitrijcamera in werking en heeft u een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. In één oogopslag weet u de complete systeemstatus van deze auto. Dankzij Connected Services. Deze Volkswagen is voorzien van DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Bij concentratieverlies en toenemende vermoeidheid van de bestuurder, geeft de auto een sterk signaal om u weer bij de les te houden. Hierdoor kunnen veel ongelukken voorkomen worden. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.