Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI EDITION 30 400PK+ | MILLTEK | XENON | CRUISE | PRIVACY | CARBON INTAKE
€ 14.950,-
Bouwjaar | 12-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.003 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 26-JNG-6 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI EDITION 30 400PK+ | MILLTEK | XENON | CRUISE | PRIVACY | CARBON INTAKE
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.003 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 26-JNG-6 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ruud den Hartog |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijkstraat 43 |
Postcode | 4194 SK |
Plaats | Meteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 580566 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | ruuddenhartog.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2003 - 2008
Modelcode: V, 1K
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 245 km/u
Maten
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.332 kg
Laadvermogen: 568 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Vloeistofcheck
Kenteken tenaamstelling
Schoonmaken
- Meeneemprijs (zonder meerprijs): Dit betreft een zo meeneemprijs zonder afleverwerkzaamheden of garantie.
Van de liefhebber, voor de liefhebber! Technisch compleet in orde. De Golf is 2 jaar geleden bij km-stand 201.733 gebouwd door 1 van onze monteurs, meerdere facturen ter inzage. Bijzonder mooie en unieke auto, begeeft zich in nette staat met de Edition 30 kenmerken en o.a. de opties:
Nette stoelen met stoelverwarming, ABT two-tone lak, Edition 30 logo's OEM, Bi-Xenon koplampen, Cruise control, Climate control, Half lederen sportkuipen met de GTI ruiten. Distributie compleet met waterpomp en nokkenasketting incl. versteller zijn recentelijk vervangen.
De GTI presteert 400PK+, uitdraai is aanwezig. Dit vermogen is haalbaar door de volgende aanpassingen(net 2 jaar oud):
Bar-tek drijfstangen en zuigers incl. lagerwerk
K04 Hybrid custom build door Pro-Turbo Utrecht
Volledig Milltek 3 inch uitlaat vanaf de turbo circuit use only
Forge twin carbon air inlet
HPFP RS4 oem drukventiel
Forge dumpvalve
Forge intercooler slangenset
Forge motorsport turbomuffler
Oil catch can A merk
PCV delete
Verlicht vast vliegwiel incl koppeling
Volkswagen Golf 6R remmen incl. geperforeerde schijven
Schroefset incl nieuwe toplagers voor
Turbotimer
Verder is er nog het een en ander aangepast namelijk: P3 Gauge ventilatierooster, Android radio, Subwoofer weggewerkt in dubbele bodem (moet nog aangesloten worden). Pookknop met shift indicator gaslock, Alarmklasse 3 incl certificaat voor verzekering.
Iedere werkdag geopend van 07:30 tot 18:00 - 's avonds op afspraak. Zaterdag 08:00 tot 16:00. Ons adres: Rijksstraatweg 43 - 4194 SK - Meteren. Telefonisch bereikbaar op: +31345580566 of tijdens openingstijden via Whatsapp.
De door ons genoemde communicatieadviesprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten benodigd voor levering van de auto. Optionele pakketten en-/of uitrusting zijn altijd een keuze van de consument en worden tegen meerprijs geleverd.
Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan het voorkomen dat
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.