Volkswagen Golf 2.0 TSI 5DRS GTI 300 PK LEDER ECC NAVI 54000KM NAP LEES TEKST
€ 18.750,-
Bouwjaar | 12-11-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.861 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HJ-048-V Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-11-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.861 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HJ-048-V Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TwinCar VoF |
Contactpersoon | Robin van de Bunte |
Adres | Zwolseweg 412 |
Postcode | 7345 AG |
Plaats | Wenum-Wiesel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3121310 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.twincar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 246 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.273 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 680 kg)
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 263 cm
Interieur
Interieurkleur: darkGray
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Schade: lichte schade
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Zeer nette, gekoesterde GTI. technisch en optisch in een uitstekende conditie, alle bescheiden compleet aanwezig, zoals dubbele sleutels, (onderhouds)boekjes, kloppende NAP (origineel Nederlands geleverd voertuig) enz.,. Rijdt echt perfect. Auto heeft een minpuntje, de vorige eigenaar heeft een jaloerse ex op bezoek gehad, deze heeft verf-afbijt over de auto gegooid, waardoor de lak op het dak, motorkap en achterscherm links beschadigd geraakt is. Dit dient opnieuw gespoten te worden. Voertuig heeft een taxatiewaarde voor de verzekering van € 24.500,-! Voertuig heeft een chip-tuning ondergaan, beschikt nu over 300PK. ***** VERKOCHT ******
= Bedrijfsinformatie =
TWINCAR Zwolseweg 412 7345 AM WENUM WIESEL Tel.:+31 (0)6 - 22032363 Tel.:+31 (0)55 - 3121310 WWW.TWINCAR.NL Er worden geen extra afleverkosten in rekening gebracht bij onze occasions. Ondanks dat onze advertenties met de grootst mogelijke zorg worden samengesteld, vragen wij uw begrip voor het feit dat aan de specificaties in deze advertenties geen rechten kunnen worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.