Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance PANO
€ 23.850,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 29-09-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.938 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-587-DS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.938 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-587-DS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MAXX Auto B.V. |
Contactpersoon | Dhr. Murat |
Adres | Industrieweg 12 |
Postcode | 5324 JX |
Plaats | Ammerzoden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39431186 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.maxxauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 248 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.337 kg
Laadvermogen: 563 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Het is niet alleen de bouwkwaliteit waar Duitse auto's om bekend staan, maar ook de rijkwaliteiten. Dat merk je achter het stuur van deze Volkswagen GOLF. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze GOLF ziet er dan ook uit als nieuw. De krachtige motor geeft deze Volkswagen uitstekende prestaties. Donkere en koude maanden? U zit altijd goed dankzij de stoelverwarming. Het interieur lijkt groter en ruimtelijker dankzij het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Verder is de Volkswagen uitgerust met: 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Verken de digitale wereld van mobiliteit waar het digitale dashboard alles biedt wat u nodig heeft om uw reis comfortabel te maken. Zelfs een kleine aanrijding kan flinke kosten veroorzaken. Gelukkig laat de achteruitrijcamera precies zien wat er zich achter de auto bevindt en geeft een waarschuwingssignaal. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De radio harder of zachter zetten of iemand uit uw contactenlijst bellen. Dankzij de spraakbediening doet u dit allemaal met uw stem. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige navigatiesysteem. Met achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur is deze Volkswagen helemaal compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen GOLF samen. Deze Volkswagen GOLF is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. Het risico van een kop-staartbotsing wordt aanzienlijk verminderd door de forward collision warning. Bij concentratieverlies van de bestuurder geeft vermoeidheidsherkenning automatisch een waarschuwingssignaal. Ook helpen het accident avoidance system, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze Volkswagen te reserveren.
= Bedrijfs
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.