Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance Uniek 19'' OZ Pano Garantie
€ 22.950,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 07-03-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.830 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-03-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.830 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Ter Laare B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lage Brink 24 |
Postcode | 7317 BE |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15118089 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisterlaare.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 248 km/u
Maten
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.324 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Garantiepakket Plus: Bij onze auto's tot 10 jaar oud krijgt u standaard van ons Garantiepakket Plus. Bij dit pakket krijgt u 3 maanden garantie, dit is bij de prijs inbegrepen zodat u geen bijkomende kosten heeft!
Autohuis Ter Laare biedt deze bijzondere Volkswagen Golf GTI Performance aan in de Sonderfarbe (speciaal op bestelling) Minz Grün! Deze levendige kleur is in het echt wat dieper groen dan de foto's doen voorkomen. De auto is uitgevoerd met opties waaronder een glazen panoramisch schuif-/kanteldak, Discover Pro navigatiesysteem (inclusief Bluetooth bellen & muziek streamen), Apple Carplay/Android Auto, bi-xenon koplampen, LED achterlichten, LED mistlampen, adaptief onderstel met Mode-knop (DCC), elektrisch inklapbare zijspiegels met coming-home verlichting, climate control, leder/alcanara interieur met GTI-stof en stoelverwarming, cruise control plus (op het stuurwiel), parkeersensoren voor en achter i.c.m. automatisch inparkeren, privacy glass, koplampsproeiers, rode ambiente verlichting en een multifunctioneel lederen stuurwiel met F1-flippers!
De auto is voorzien van de fijne 2.0 TSI motor in combinatie met een DSG-transmissie! De auto staat op 19'' originele OZ Superturismo Evoluzione met centerlock caps en Hankook zomerbanden. De Golf wordt afgeleverd met ''luxe'' kentekenplaten (met opgelegde letters/cijfers).
Het is een fijne en betrouwbare auto waar u zowel sportief als comfortabel mee kan rijden. De huidige kilometerstand is 118.830. Het laatste onderhoud is bij 113.322 km uitgevoerd. Alle boekjes, documentatie en 2 sleutels zijn aanwezig. Kom snel langs en laat u overtuigen van deze unieke auto!
= Bedrijfsinformatie =
Volg ons ook op Facebook en Instagram @autohuisterlaare !
De prijs van deze auto betreft een rijklaarprijs, dit houdt in dat wij geen bijkomende kosten hanteren.
Wilt u uw huidige auto inruilen? Stuur dan een paar foto's naar ons e-mailadres of via WhatsApp (+31615118089). Vermeld ook de huidige kilometerstand en een eventuele richtprijs.
Wij werken momenteel op afspraak!! Graag zouden wij u verzoeken ons van tevoren te bellen om een afspraak te maken zodat u niet voor een dichte deur komt te staan.
Tenaamstellen e
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.