Volkswagen Golf 6 1.4 TSI Highline AUTOMAAT NAP? alcantara climate LM

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-08-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 172.719 km
Deuren 5
Kenteken 95-JSG-4 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 6 1.4 TSI Highline AUTOMAAT NAP? alcantara climate LM


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 11-08-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 172.719 km
Deuren 5
Kenteken 95-JSG-4 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Tibosch Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weteringshoek 26
Postcode 5328 BN
Plaats Rossum
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)418 - 201000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tiboschautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 6 1.4 TSI Highline AUTOMAAT NAP? alcantara climate LM

Van 2e eigenaar afkomstig; Origineel Nederlands geleverde Volkswagen Golf 1.4 TSI Automaat van bouwjaar 2009 uitgevoerd in de Highline uitvoering.

Deze Volkswagen Golf is aantoonbaar sluitend onderhouden. Het volledig ingevuld onderhoudsboekje en de facturen van de laatste jaren zijn hierbij aanwezig.

Luxe uitgevoerd met onder andere een automatische dsg transmissie, alcantara interieur, multi funtioneel lederen stuurwiel + schakel paddles, Bluetooth telefoon integratie en 16 "originele Volkswagen lichtmetalen velgen met A merk banden rondom.


Merk/model: Volkswagen Golf
Motor/transmissie: 1.4 TSI / Automatisch
Bouwjaar: 2009
Km stand: 172719 NAP ? inclusief rapport

Buiten de standaard opties een aantal opties opgesomd:

- Automatische transmissie
- Gescheiden climate control
- Cruise control
- Alcantara interieur
- Leder multi funtioneel stuurwiel + schakel paddles
- Bluetooth telefoon integratie
- Mistlampen in voorbumper
- Getinte ramen 
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- 16 "originele Volkswagen lichtmetalen velgen met A merk banden rondom
- Regensensor
- 2x sleutel

De eigenaren historie ziet er als volgt uit:

Particulier 11-08-2009 t/m 06-10-2015 1e eigenaar
Particulier 12-11-2015 t/m 19-06-2024 2e eigenaar

Volledige optielijst volgens fabrieksopgaaf:

Pakket: Licht en zicht pakket

- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Regensensor

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief

Infotainment

- Bleutooth telefoon integratie
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Lederen sportstoelen
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes


Ook uw inruilauto is bij ons van harte welkom!

Neemt u gerust contact op voor meer informatie:
Telefoonnummer 0418-2010

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie