Volkswagen Golf 7 GTD PdcPanoSport&SoundfullDealeronderhouden
n.o.t.k.
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 21-07-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.358 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-839-HK Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-07-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.358 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-839-HK Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hogeland Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe Maasdijk 8 |
Postcode | 5158 PJ |
Plaats | Heesbeen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40941490 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hogelandoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aantal cilinders: 4
Bekleding: Stof
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Zeer nette Volkswagen GOLF 2.0 GTD uit het jaar 2015.
Auto bevindt zich in een nieuw staat. Auto ziet er zowel van binnen als buiten er schitterend uit. Auto bevindt zich in een zeer goede technische staat. Auto rijdt en schakelt als nieuw. Auto is volledig dealer onderhouden, recentelijk zijn alle beurten gedaan. Facturen + boekjes zijn compleet.
Dit betreft een zeldzame full option Volkswagen Golf 2.0 GTD.
Te koop aangeboden een zeer nette Volkswagen Golf 2.0 GTD uit het jaar 2015 met een originele tellerstand van 135.383dkm. Auto bevindt zich in een nieuw staat. Ook technisch is de auto in een perfecte staat. Auto rijdt en schakelt als nieuw. Auto is volledig dealeronderhouden, recentelijk zijn alle beurten gedaan. Facturen + boekjes zijn compleet. Tevens bij dealer terug te halen. Dit betreft een zeldzame full option Volkswagen GOLF GTD.
Opties
- S & S (Sport & Sound)
- Dyna audio system
- F1 flippers
- DSG
- Panoramadak
- Sfeerverlichting
- Cruisecontrole
-Stoelverwarming
- GTD bekleding
- Uitparkeerhulp
- Botspreventie
- Xenon adaptief
- Bochtverlichting (AFS)
- Zwarte hemel
- Automatische parkeerpiloot
- Grote NAVI Scherm
- Uitlaatsysteem is origineel met 4 pijpen (R-LOOK)
- Brede Sideskirts (R-LOOK)
- 4 nieuwe zwarte 18INCH Velgen
- Boekjes compleet
Recentelijke onderhoud
- Distributieriem plus waterpomp vervangen
- Olie + filters
- 4 Nieuwe velgen
- Airco recentelijk onderhouden (ijskoud)
Inruil is mogelijk naar handelsprijzen. Graag foto's inclusief km stand opsturen per app naar 0640941490.
Wij kunnen 24/7 vrijwaren en tenaamstellen bij ons op kantoor.
U bent van harte welkom
TEAM HOGELAND OCCASIONS
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.