Volkswagen Golf Cabriolet 2.0
€ 5.450,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-08-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.909 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kenteken | 46-HL-JV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.909 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kenteken | 46-HL-JV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VAN DE BUNT AUTOMOTIVE |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Valkseweg 104 |
Postcode | 3771 SH |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10664222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandebuntautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.132 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4181 x 1695 x 1410 cm
Wielbasis: 248 cm
Interieur
Interieurkleur: darkBlue
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Te koop aangeboden, zeer mooie VW Golf cabriolet.
Deze VW Golf cabriolet ziet er mooi uit, de golf is nog mooi compleet met windscherm lederen bekleding, aangepast geluidsinstallatie .
deze golf cabriolet heeft elektrische ramen voor en achter en centrale deurvergrendeling, elektrisch dak, AIRCO, stoelverwarming .
de golf is van een liefhebber geweest en er is veel aan gedaan, zo is de golf volledig overgespoten in een speciale audi kleur grijs en het dak is nog zo goed als nieuw en er is een nieuwe schroef onderstel ondergekomen deze is dan ook in gewenste hoogte af te stellen. ook zitten er zo goed als nieuwe set JR wheels onder de auto gemonteerd.
De VW Golf is origineel NL geleverd en heeft dan ook een kloppende NAP, hij is altijd netjes onderhouden en rijd en schakelt goed !
Mochten er vragen zijn over deze VW Golf Cabriolet , neem gerust contact met ons op.
* Inruil van u huidige auto is bij ons bespreekbaar, stuur ons voor inruil foto's en gegevens van de auto per mail of whatsapp. 06-10664222 / info@vandebuntautomotive.nl
* Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend, alles onder voorbehoud van druk en zetfouten.
* Graag vragen wij u voor vertrek contact met ons op te nemen voor beschikbaarheid, zodat u niet voor niets rijd of voor een dichte deur staat.
= Bedrijfsinformatie =
VAN DE BUNT AUTOMOTIVE
Bezoekadres :
Hessenweg 5
3771RB Barneveld
Telefoonnummer: 0610664222
E-mailadres: info@vandebuntautomotive.nl
Website
www.vandebuntautomotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.