Volkswagen Golf Plus 1.4 TSI Highline
€ 6.925,-
Bouwjaar | 03-04-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.543 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-TJG-51 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-04-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.543 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-TJG-51 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | M. Lap Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijfsweg 13 |
Postcode | 6541 DC |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3731100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mlapautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 159 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.316 kg
Laadvermogen: 654 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Deze Volkswagen Golf Plus komt uit 2013, werd geleverd van 01-04-2009 tot 31-12-2013 en kostte toen € 30.720,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 90 kW (122 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 195 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,5 liter per 100 km en hij weegt 1316 kg. De APK is geldig tot 03-04-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf Plus | Nieuw en toch vertrouwd
Het is geen MPV, maar ook geen gewone Volkswagen Golf. De Golf Plus houdt het midden tussen een gewone personenauto en een familiebusje. En met dat concept is Volkswagen al jaren succesvol. Maar met de komst van de nieuwe Volkswagen Golf, is het nu ook tijd voor een nieuwe Golf Plus. En hier is 'ie dan: de vernieuwde Golf Plus.
Nieuw en toch vertrouwd, zo is de vernieuwde Volkswagen Golf Plus het beste samen te vatten. En dat is precies zoals VW het bedoelde. Het sterke punt van de Golf+ is de ruimte en het vertrouwde gevoel
Plus
- alle voordelen van een Golf
- vlotte en zuinige 1.4 TSI motor
- alle voordelen van een MPV
Min
- sober en fantasieloos interieur
- forse prijs
Conclusie
Nieuw en toch vertrouwd, zo is de vernieuwde Volkswagen Golf Plus het beste samen te vatten. En dat is precies zoals Volkswagen het bedoelde. Het sterke punt van de Golf Plus is dat deze auto de ruimte en veelzijdigheid van een MPV benadert, maar er uitziet als een vertrouwde Golf. Bovendien rijdt de Golf Plus als een gewone Golf. Dat geldt voor het weggedrag, maar ook voor de prestaties en het verbruik.
In tegenstelling tot de geheel nieuwe Golf VI hatchback, betreft deze nieuwe Golf Plus slechts een facelift. De auto ziet er nu even modern uit als de Golf VI en biedt deels dezelfde nieuwe techniek. Kortom: nieuw en toch vertrouwd.