Volkswagen Golf R-Line 2.8 V6 4Motion EDITION 5 deurs, clima, cruise, elec pakket, xenon, navi, pdc, 18 leder, elec stoelen etc

€ 7.249,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-06-2002
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 237.367 km
Deuren 5
Kenteken 62-LK-NT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.792 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Volkswagen Golf R-Line 2.8 V6 4Motion EDITION 5 deurs, clima, cruise, elec pakket, xenon, navi, pdc, 18 leder, elec stoelen etc


€ 7.249,-

Algemeen

Bouwjaar 04-06-2002
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 237.367 km
Deuren 5
Kenteken 62-LK-NT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.792 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Theunissen Automobielen B.v
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wilmersdorf 3
Postcode 7327 AD
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 45246173 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website theunissen-automobielen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 235 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.420 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 266 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 15,8 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,3 l/100km (1 op 12,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket (1) (inbegrepen à € 299): mobiliteits garantie 3 maanden of tot een max van 2500 km op motor en technisch draaiende delen exclusief arbeidsloon
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- meeneemprijs pakket (€ 299 korting): vloeistof controle , controle van de technische delen, geen afleverbeurt, geen nwe apk, geen garantie, auto wordt gekocht op algehele eigen risiko, geen conformiteits garantie ( afgekocht kopen tegen de laagste scherpe internet meeneem prijs)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket (1)"): geen garantie !

Volkswagen. Das Auto. Meer hoeven we eigenlijk niet te zeggen. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Het met leer beklede interieur is comfortabel en stijlvol. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! De strakke sportstoelen hebben niet alleen de looks, maar bewijzen ook hun functie als u wat meer vraagt in de uitdagende bochten. Het panoramadak zorgt voor zicht, licht en een enorm ruimtelijk gevoel. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. U wordt in deze auto ook getrakteerd op warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, verwarmde ruitensproeiers en elektrisch bedienbare ramen.

Audiosysteem en navigatiesysteem zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luisterervaring! In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren. Met de ingebouwde regensensor kijkt u altijd door een schone en droge voorruit. De auto activeert de ruitenwissers volautomatisch. Lange stukken vermoeiend? Niet met de cruis

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie