Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline Business Airco|PDC|Navi
€ 16.900,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 20-07-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.998 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Goud Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-07-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.998 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Goud Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MK Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veldoven 1110 |
Postcode | 6826 TS |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 7620990 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mkautobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.216 kg
Laadvermogen: 634 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis service pakket (inbegrepen): Het basis service pakket omvat: tenaamstelling, minimaal 3 maanden APK, wettelijke garantie, inspectie volgens dealer voorschriften.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- MK afleverpakket (€ 695 meerprijs): Dit afleverpakket omvat: tenaamstelling, minimaal 1 jaar APK keuring, 6 maanden garantie, een halve tank brandstof, onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, poetsen / reinigen in- en exterieur en uiteraard strenge algemene controle volgens dealer voorschriften.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis service pakket"): Huisgarantie
- BOVAG garantie pakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket omvat, 12 maanden BOVAG garantie, nieuwe APK, een volle tank brandstof, onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, poetsen / reinigen in- en exterieur, tenaamstelling.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis service pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Een auto als de Volkswagen Golf Variant biedt een dynamiek en comfort die typerend zijn voor de producten van de Duitse autofabrikanten. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf Variant in uitstekende conditie. Deze auto is uitgerust met een viercilinder motor en een handgeschakelde zevenversnellingsbak. Een weldaad voor u en uw bijrijder: deze Volkswagen Golf Variant heeft verwarmbare voorstoelen. De comfortstoelen geven precies de juiste ondersteuning voor rug en schouders. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Terwijl het navigatiesysteem de ideale route voor u uitstippelt, geniet u van de kwaliteit van het audiosysteem met DAB-ontvangst. De bediening is bovendien gemakkelijk via knoppen op het stuur. De sensoren van de achteropk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.