Volkswagen Golf Variant 1.6-16V Comfortline Clima/Cruise/Trekhaak
€ 1.495,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 25-06-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 311.158 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 46-PH-JB Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 311.158 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 46-PH-JB Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf E. van Setten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Enkweg 41 |
Postcode | 6881 LX |
Plaats | Velp Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21541560 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.evansetten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2000 - mrt. 2006
Modelcode: IV, 1J
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 174 x 154 cm
Wielbasis: 252 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.229 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 5
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Niet voor niets kiezen massa's autoliefhebbers elke keer weer voor Duitse kwaliteit. Sublieme uitvoering, superieure techniek en onovertroffen rijprestaties. Allemaal gegoten in robuust staal. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf Variant ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.
Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Voor de lange ritten is de cruise control een verademing. De uitrusting van deze auto is met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.
Er is ook een tellerrapport van Nationale Autopas, dat geeft u zekerheid over de kilometerstand van deze auto. Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze auto, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.
= Bedrijfsinformatie =
Op verzoek leveren wij een Nationale Autopas (NAP).
Kijk voor ons totale aanbod op www.evansetten.nl.
Autobedrijf E. van Setten v.o.f. adverteert uitsluitend met correcte kilometerstanden.
Inruil is mogelijk. Vraag naar de voorwaarden.
Wij berekenen GEEN afleveringskosten!
Graag tot ziens.
Autobedrijf E. van Setten
Enkweg 41
6881 LX Velp (Gelderland)
Telefoon 026-3617573
Mobiel 06-21541560
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.