Volkswagen Golf Variant 1.6-16V

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-07-2004
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 232.200 km
Deuren 4
Kenteken 45-PJ-BL Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.595 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Algemeen

Bouwjaar 07-07-2004
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 232.200 km
Deuren 4
Kenteken 45-PJ-BL Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.595 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nick Dieker Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Laarseweg 37
Postcode 8171 PP
Plaats Vaassen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23787148 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nickdieker.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4498 x 1735 x 1540 cm
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.229 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.329 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

VERKOCHT

Leuke en goed rijdende Volkswagen golf variant.

: 232.000 nap
: goed onderhouden
: apk 12-6-2025

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Autobedrijf Nick Dieker
Bij Nick Dieker Auto's koopt u vertrouwd een leuke auto voor een scherpe prijs. Wij hebben altijd ongeveer 30 auto's op voorraad.


Na een proefrit, betaling en afhandeling van administratie kunt u de auto gelijk meenemen! Wij berekenen geen afleveringskosten.

Tenaamstellen kan bij het postkantoor in de buurt, 's avonds tot acht uur en op zaterdag tot zes uur.


Wij beschikken over een eigen werkplaats.

Openingstijden.

Wij zijn geopend op afspraak. Bel even voordat u komt, zodat u zeker weet of de geadverteerde auto nog beschikbaar is. 's Avonds is ook mogelijk, uiteraard ook op afspraak.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie