Volkswagen Lupo 1.4-16V Trendline
€ 599,-
Bouwjaar | 27-02-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 317.617 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 66-GS-FP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 317.617 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 66-GS-FP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RB auto's Apeldoorn |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lierderstraat 20 |
Postcode | 7364 BL |
Plaats | Lieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21606317 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2001
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 34 liter
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3525 x 1639 x 1460 cm
Wielbasis: 232 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 890 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 990 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
INRUILKOOPJE.
Zo ingeruild, ook zo weer weg. Goed rijdende VW Lupo 27-02-2001
De Lupo heeft een geldige APK t/m 04-08-2024
Onderhoudshistorie aanwezig
Netjes uitdraai van de afgelopen jaren, waarin een hoop is vervangen aan de auto
DISCLAIMER:
Om teleurstelling te voorkomen kunt u het beste bellen voor u vertrekt, dan zorgen wij dat de auto aanwezig is als u komt.
Inruil van uw eigen voertuig is bij ons altijd mogelijk.
Wij rekenen geen extra kosten voor het rij-klaar maken.
Deze advertentie is met zorg geplaatst, toch kunnen er schrijf of tekst fouten in de advertentie staan. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleent.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Lupo | Drie dagen drie liter
De "Volkswagen Lupo 3 Liter" is hot. Bij het tankstation komen mensen rond de auto staan. Sommigen drukken zelfs hun neus tegen de ruiten om een glimp op te kunnen vangen van het futuristische interieur. In de file lijkt iedere bestuurder deze bijzondere Lupo op te merken, en heeft een verhaal voor de passagiers. Hun verhaal zal bestaan uit de belofte die Volkswagen met de Lupo doet en hun visie op het al of niet slagen daarvan. Na drie dagen drie liter de visie van Autozine.
De Volkswagen Lupo 3-liter is de zuinigste auto van dit moment (1999). Het verbruik van 3 liter / 100 km kan echt worden gerealiseerd, maar de bijzondere techniek maakt deze Lupo kostbaar in aanschaf.
Plus
- zeer milieuvriendelijk
- vooruitstrevende techniek
- fraai interieur
Min
- weinig bergruimte
- brute koppeling
Conclusie
Volkswagen heeft met de Lupo 3 Liter haar visitekaartje voor de toekomst afgegeven. Voor fl. 3.000,- bovenop de prijs van de gewone Lupo diesel, levert Volkswagen een vooruitstrevend stuk techniek dat de claim waar maakt de zuinigste productieauto van dit moment te zijn. Het mooiste daarbij is dat de Lupo geen compromissen van de bestuurder vraagt. Samen met de sympathieke uitstraling en het futuristische interieur heeft de Lupo bovendien een hoog hebbeding-gehalte.
Puur rationeel beschouwd wordt de meerprijs voor de brandstofbesparende techniek alleen goedgemaakt als u ieder jaar op vakantie gaat naar Mars. Opzich geen probleem, want de Lupo is een eersteklas kilometervreter. En gelukkig zullen de technieken van deze Lupo 3 liter vroeg of laat ook hun weg vinden naar de gewone productieauto. Het is daarom een genoegen te stellen dat dit de eerste autotest is die goed nieuws voor het milieu betekent!