Volkswagen Lupo 1.4-16V Trendline
€ 2.750,-
Bouwjaar | 24-06-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.791 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 74-DB-PR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-06-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.791 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 74-DB-PR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AG Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Riezenweg 7 |
Postcode | 7071 PV |
Plaats | Ulft |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 640302 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (3-drs)
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R13
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 353 x 164 x 146 cm
Wielbasis: 232 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 924 kg
Laadvermogen: 496 kg
GVW: 1.420 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Een Duitse auto biedt altijd iets meer: betere rijeigenschappen, meer comfort, meer bouwkwaliteit. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Lupo in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook warmtewerend glas, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor en bumpers in carrosseriekleur.
Ook toerenteller en bagage afdekhoes zijn aan boord.
Probeer deze auto uit en maak een proefrit. We zetten 'm graag voor u klaar!
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie en/of een proefrit bel
0620067452
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Lupo | Drie dagen drie liter
De "Volkswagen Lupo 3 Liter" is hot. Bij het tankstation komen mensen rond de auto staan. Sommigen drukken zelfs hun neus tegen de ruiten om een glimp op te kunnen vangen van het futuristische interieur. In de file lijkt iedere bestuurder deze bijzondere Lupo op te merken, en heeft een verhaal voor de passagiers. Hun verhaal zal bestaan uit de belofte die Volkswagen met de Lupo doet en hun visie op het al of niet slagen daarvan. Na drie dagen drie liter de visie van Autozine.
De Volkswagen Lupo 3-liter is de zuinigste auto van dit moment (1999). Het verbruik van 3 liter / 100 km kan echt worden gerealiseerd, maar de bijzondere techniek maakt deze Lupo kostbaar in aanschaf.
Plus
- zeer milieuvriendelijk
- vooruitstrevende techniek
- fraai interieur
Min
- weinig bergruimte
- brute koppeling
Conclusie
Volkswagen heeft met de Lupo 3 Liter haar visitekaartje voor de toekomst afgegeven. Voor fl. 3.000,- bovenop de prijs van de gewone Lupo diesel, levert Volkswagen een vooruitstrevend stuk techniek dat de claim waar maakt de zuinigste productieauto van dit moment te zijn. Het mooiste daarbij is dat de Lupo geen compromissen van de bestuurder vraagt. Samen met de sympathieke uitstraling en het futuristische interieur heeft de Lupo bovendien een hoog hebbeding-gehalte.
Puur rationeel beschouwd wordt de meerprijs voor de brandstofbesparende techniek alleen goedgemaakt als u ieder jaar op vakantie gaat naar Mars. Opzich geen probleem, want de Lupo is een eersteklas kilometervreter. En gelukkig zullen de technieken van deze Lupo 3 liter vroeg of laat ook hun weg vinden naar de gewone productieauto. Het is daarom een genoegen te stellen dat dit de eerste autotest is die goed nieuws voor het milieu betekent!