Volkswagen Passat 1.4 PHEV GTE Highline, Panoramadak, Adap. Cruise
€ 24.499,- incl. BTW
Bouwjaar | 27-01-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 133.557 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-01-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 133.557 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelshuis Deko BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Middelingenseweg 22 |
Postcode | 5321 JH |
Plaats | Hedel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46410000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dekobv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2021
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.659 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 147 cm
Interieur
Interieur: zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Garantie
Garantie: 6 maanden
Garantie: 15.000 km
Schitterend mooie en in nieuwstaat verkerende Passat facelift model 2021. Deze hebben wij van de eerste eigenaar. In perfecte en bijzonder nette staat en er is niet in gerookt. Hij heeft een prachtige kleur 'Deep Black metallic' . Van binnen heeft hij zwart lederen/alcantara bekleding. Er zit een 220V laadkabel voor thuis bij. Elektrisch kunt u ongeveer 45 km afleggen. De auto mag een aanhanger trekken van 1600 KG (trekhaak optioneel)
Verder is deze auto keurig dealer onderhouden. Hij word afgeleverd met een nieuwe onderhoudsbeurt en uitgebreide technische inspectie door VW dealer.
Deze Highline uitvoering is mooi compleet uitgerust met onder andere:
- Metallic lak
- Matrix LED koplampen
- Automatisch grootlicht assistent
- RVS dakrails
- Panorama/schuifdak
- Parkeersensoren voor en achter
- Automatisch inparkeren en uitparkeren systeem
- 360 graden rondom camera's
- Adaptieve cruise controle
- Keyless starten
- Licht en regensensor
- Dodehoek assistent in de buitenspiegels
- Kofferklep elektrisch te openen en sluiten
- Led achterlicht
- Chroompakket 2
- Lederen/alcantara bekleding
- Sport comfortstoelen met stoelverwarming
- Bestuurdersstoel met massage, lendensteun en deels elektrisch verstelbaar
- Beide voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Automatische airco met 3 zones (bediening ook achter)
- Standkachel met afstandsbediening
- 220V omvormer met stopcontact
- Navigatie Europa
- DAB+ Radio ontvangst
- Spraakbediening
- Voorbereiding '' We Connect en We connect plus''
- Wired & Wireless app-connect
- Online Connectivity module (OCU)
- Comfort telefonie met LTE en wireless charging
- Voorruit van warmtewerend glas
- Zelfdimmende binnenspiegel
- Lane assist plus Emergency Assist en file-ondersteuning
- Front assist incl. city-ANB voor ACC high
- Buitenspiegels, zelfdimmend, verwarmbaar
- Bandenspannig controle
- 17 lichtmetalen velgen met winterbanden
- Met uitgebreid veiligheidssysteem (PreCrash Basic en front)
- Rijstrook wisselhulp
- Verkeersbord herkenning
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen afleveringskosten,
Alle inruil en een financierin
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.