Volkswagen Passat 1.5 TSI Business | ACC | Trekhaak | PDC Voor+Achter | Getint Glas
€ 33.700,- incl. BTW
Bouwjaar | 28-09-2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.881 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Passat 1.5 TSI Business | ACC | Trekhaak | PDC Voor+Achter | Getint Glas
€ 33.700,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2023 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.881 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Mudde & Kok B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oosteinderweg 104 |
Postcode | 8072 PD |
Plaats | Nunspeet |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 683388 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.muddekok.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2019
Referentienummer: 006958
Productienummer: 006958
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 220 km/u
Ledig gewicht: 1.335 kg
Wielbasis: 278 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Deluxe:
- Nieuwe APK
- Op peil brengen van olie, lucht en koelvloeistof
- Tenaamstelling van de auto
- Vrijwaren van de inruilauto
- Volle tank brandstof
- 6 maanden Mudde Kok garantie
- Onderhoudsbeurt volgens schema
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Uw mobiliteit en zekerheid staan voorop bij Mudde Kok. Een groot deel van ons aanbod heeft nog fabrieksgarantie, dat is de meest uitgebreide vorm van garantie. Is deze garantie verlopen, maar is uw auto jonger dan 15 jaar? Dan krijgt u altijd de Mudde Kok Basis-garantie. Deze garantie biedt u o.a.:
- Geldige APK (minimaal 3 maanden)
- Op peil brengen van olie, lucht en koelvloeistof
- Tenaamstelling van de auto
- Vrijwaren van de inruilauto
- Kwart tank brandstof
- 3 maanden uren-garantie (klant betaalt de onderdelen)
Uiteraard is het mogelijk om de Mudde Kok Basis-garantie tegen een meerprijs uit te breiden met extra garanties en/of onderhoud. Kijk voor mogelijkheden op onze website, of vraag het één van onze verkopers. Is een auto ouder dan 15 jaar? Hij wordt dan standaard afgeleverd met geldige APK en we brengen de olie, lucht en koelvloeistof op peil en de auto wordt kosteloos op uw naam gezet.
Als de auto op moment van kopen nog minimaal 6 maanden fabrieksgarantie heeft, dan heeft de auto daarmee ook zes maanden BOVAG-garantie.
Bij Mudde Kok Automotive hebben we een passie voor Volvo en Land Rover, maar we verkopen en onderhouden alle merken auto's. Onze auto's zijn vrijwel allemaal dealer onderhouden, hebben een ingevuld serviceboekje en zijn voorzien van Nationale AutoPas. Daarnaast zijn we aangesloten bij de stichting 100% Onderhouden. De auto's worden bij ons op locatie te naam gesteld.
Wilt u meer weten over deze auto? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder!
Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Deze auto wordt aangeboden bij Mudde Kok Automotive. Bent u geïnteresseerd? Dan nodigen wij u van harte uit om een proefrit te maken of om ons gehele aanbod te bekijken.
Mudde Kok Automotive
Oosteinderweg 104
8072 PD Nunspeet
M: verkoop@muddekok.nl
Op de advertentie kan geen aanspraak gemaakt worden. Wijzigingen voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.