Volkswagen Passat 1.6 TDI Highline Business R VIRTUAL, NL AUTO, NAP, PANO, FULL OPTION
€ 24.950,-
Bouwjaar | 05-01-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.357 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | RK-164-S Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.357 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | RK-164-S Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Service Kerschoten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koninginnelaan 139 |
Postcode | 7315 DT |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3014226 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicekerschoten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.359 kg
Laadvermogen: 641 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 101 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 442 - € 462 per kwartaal
VOERTUIG WORDT IN OPDRACHT VAN KLANT VERKOCHT!!!
Volkswagen. Das Auto. Meer hoeven we eigenlijk niet te zeggen. Als je instapt, waan je je in een cockpit. En ook van buiten mag deze Volkswagen Passat met R-Line styling absoluut gezien worden! Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Passat. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Als u nog nooit een elektrisch bediend glazen panorama dak hebt gehad, is dit echt een ontdekking. Licht, lucht en ruimtelijk gevoel maken elke rit tot een feest. Helemaal in dit fraaie lederen interieur. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. De massagefunctie doet daar nog een schepje bovenop. De sportstoelen zien er niet alleen prachtig uit, maar zijn ook functioneel, zoals u kilometer na kilometer zult merken. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
De digitale wereld van mobiliteit verwelkomt u; op het digitale dashboard wordt alles weergegeven om uw rit gemakkelijk en veilig te maken. Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de parkeerhulp met achteruitrijcamera. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audio-installatiesysteem (met DAB!) en het navigatiesysteem met harde schijf kunt u bedienen vanaf het stuur of met spraak. Op een drukke weg heeft u soms ogen in uw achterhoofd nodig. De sensoren aan de achterzijde nemen die functie over en geven een achteropkomend verkeer waarschuwing als een achterligger te dicht op u zit. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, dvd-systeem, automatisch dimmende buitenspiegels en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Passat is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. Onbedoe
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.