Volkswagen Passat Comfortline NAVI DSG LM-Velgen PDC 24DKM UNIEK
€ 14.990,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 24-09-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.317 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-TJD-81 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-09-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.317 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-TJD-81 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Service Nijkerk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Dijkhuizenstraat 12 |
Postcode | 3864 DV |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11111710 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicenijkerk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 488 x 182 x 154 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.501 kg
Laadvermogen: 709 kg
GVW: 2.210 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 438 - € 466 per kwartaal
Modelreeks: nov 2010 - jun 2014
Modelcode: B7, 3C
GVW: 2.210 kg
Emissieklasse: Euro 5
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
Alle Inruil is MOGELIJK tegen een handelsprijs!! Graag ontvangen wij een mail met daarin: de gegevens van uw inruil, foto's en uw voorstel
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om vooraf te informeren of de auto nog beschikbaar is.
Deze advertentie en de inhoud is met grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan de foutieve invoer van onder andere opties, voertuig gegevens, druk-zet fouten en accessoires,
Voor voertuigen tot 6000,- euro rekenen wij 295 ,- euro aflevering kosten en daar boven 599,- euro.
Bij Auto Service Nijkerk kunt u ook terecht om uw aankoop te laten financieren of te leasen.
Wij kunnen bemiddelen voor zowel een particuliere- of zakelijke financiering.
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
Tel/ WhatsApp: +31 6 41 82 41 72
Email : info@autoservicenijkerk.nl
Let op! Wij werken enkel op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
![Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3/volkswagen-passat-14-tsi-gte.jpg)
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.