Volkswagen Passat Dsg|navi|trekhaak|e ketting
€ 6.499,-
Bouwjaar | 07-01-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 227.758 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 77-PFK-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 227.758 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 77-PFK-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Roordink Automotive Putten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoge Eng Oost 191 |
Postcode | 3882 TM |
Plaats | Putten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 268746 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.roordink-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2011
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.407 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4874 x 1820 x 1536 cm
Wielbasis: 271 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Nette Volkswagen Passat 1.4 DSG van bouwjaar 2011. O.a. voorzien van; climate control, cruise control, navigatiesysteem, bluetooth, multifunctioneel stuurwiel, elektrische ramen, elektrisch verstelbare buitenspiegels, automatische verlichting, trekhaak, parkeersensoren voor & achter en lichtmetalen velgen.
*Distributieketting is vervangen bij 217.959 km / 12-2023.*
Wordt geleverd inclusief nieuwe APK.
Vanzelfsprekend worden reservesleutel, onderhoudsboekjes en nationale auto-pas meegeleverd.
Zie voor alle 39 foto's onze website: www.roordink-automotive.nl
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw huidige auto is uiteraard mogelijk, voor een prijsindicatie graag foto's sturen naar 06- 23 06 80 64 (whats-app).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.