Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI ACT Comfortline
n.o.t.k.
Bouwjaar | 17-06-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.522 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-06-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.522 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Berentsen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grolseweg 26 |
Postcode | 7156 LB |
Plaats | Beltrum |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)544 - 462091 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfberentsen.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI ACT Comfortline
- Merk: Volkswagen
- Model: Passat Variant
- APK tot: 17-06-2025
- Tellerstand: 225522 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1395 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CZE
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1329 kg
- Max. trekgewicht: 1600 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Keyless entry
- LED achterlichten
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Trekhaak
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Airco separaat achter
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Buitentemperatuurmeter
- Comfortstoel(en)
- Cruise control adaptief
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Passagiersairbag
- Vervolgbotsing preventie
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning
Wanneer je achter het stuur van deze Volkswagen Passat Variant kruipt, ervaar je het ongeėvenaarde Duitse vakmanschap die hem tot een klasse apart maakt. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Passat Variant in uitstekende conditie. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Geen stramme rug- en beenspieren meer dankzij de comfortstoelen. Een heerlijke hoeveelheid daglicht zorgt voor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.