Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Comfortline clima cruise pdc nette auto
€ 3.745,-
Bouwjaar | 31-10-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 245.450 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 12-HFP-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-10-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 245.450 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 12-HFP-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Buurman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoenderloseweg 65 |
Postcode | 7339 GB |
Plaats | Ugchelen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 49315412 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfbuurman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2008
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.404 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4870 x 1820 x 1537 cm
Wielbasis: 271 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Prachtige Volkswagen Passat 1.4 TSI Comfortline van bouwjaar 2008 met 245.450 km NAP en APK tot 24 september 2025.
Deze zeer ruime en comfortabele gezinsauto is voorzien van o.a. cruise control, climat control, sportwielen met goede Vredestein Quatrac all season banden, armsteun voor, trekhaak, zonneschermen achter, radio cd, isofix, cv afstand bediend, elektrische ramen en spiegels, ABS, airbags etc etc. De 123 PK 1.4 TSI motor loopt uitstekend en gekoppeld aan de handgeschakelde 6 bak is dit een zeer fijne auto om mee onderweg te zijn. Het onderhoud is goed bijgehouden en afgestempeld in het onderhoudsboekje. De auto rijdt dan ook uitstekend, niets op aan te merken! De volgende beurt hoeft pas bij 263.000 km uitgevoerd te worden. Keurige auto van binnen en van buiten, netjes in de lak en een schoon en fris interieur waarin niet gerookt lijkt te zijn.
Nette, comfortabele en goed onderhouden auto met ruime voor het hele gezin. Levering inclusief alle originele boekjes en twee sleutels.
De vraagprijs betreft € 3.745,-
= Bedrijfsinformatie =
Wilt u meer weten of een afspraak maken?
Neemt u dan gerust contact met mij op via telefoon, WhatsApp of deze advertentie.
Ik sta u graag te woord. 06-49315412 (Erwin).
www.autobedrijfbuurman.nl
"Wat is laatste prijs", "is dit nog beschikbaar" en onzinnige biedingen wordt niet op gereageerd.
Indien u geen intentie heeft om de auto te kopen is het niet nodig te reageren op deze advertentie.
Inruil is mogelijk tegen handelsprijzen.
De geadverteerde prijs betreft de meeneemprijs zonder garantie maar inclusief:
Licht- en vloeistoffen controle
Reiniging in- en exterieur
Gratis tenaamstelling en vrijwaring
De afleverpakketten Service, Comfort en Comfort Plus zijn uitbreidingen op de standaard meeneemprijs. Door een keuze te maken uit één van de afleverpakketten kunt u zelf bepalen hoe uw nieuwe auto wordt afgeleverd. De genoemde garantie is uitsluitend van toepassing op de draaiende delen van de motor en versnellingsbak.
Afleverpakket Service
€ 250,-
Licht- en vloeistoffen controle
Technische inspectie
Reiniging in- en exterieur
Gratis tenaa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.