Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE DSG LEDER/NAVI/CAMERA
€ 10.950,-
Bouwjaar | 13-11-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 256.746 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HJ-865-R Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-11-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 256.746 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HJ-865-R Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Sleutelbloem Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sleutelbloemstraat 11 |
Postcode | 7322 AJ |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3600011 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sleutelbloem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE DSG LEDER/NAVI/CAMERA
- Kenteken: HJ-865-R
- Merk: Volkswagen
- Model: Passat Variant
- APK tot: 03-09-2025
- Tellerstand: 256746 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1395 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CUK
- Vermogen: 115 kW / 157pk
- Ledig gewicht: 1635 kg
- Max. trekgewicht: 1600 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 1.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 477 cm
- Breedte: 183 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 133 - 146 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Getint glas
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- LED koplampen adaptief
- Lichtmetalen velgen 17"
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportvelgen
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen bekleding
- Lederen interieurdelen
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Connected services
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Oplaadmogelijkheid
- Passagiersairbag
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Vervolgbotsing preventie
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning
Volkswagen Passat 1.4 TSI GTE DSG Voorzien van zeer veel opties! o.a. Leder, Ecc-airco, Led, Cruise control, Stoelverwarming, Achteruitrijcamera, Lichtmetalen velgen, Multifunctioneel stuu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.