Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE DSG | Pano | Navi | LED | Alcantara Leer | Trekhaak | Adap Cruise Control | Climate Control
n.o.t.k.
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 22-12-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.210 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | KT-252-R Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE DSG | Pano | Navi | LED | Alcantara Leer | Trekhaak | Adap Cruise Control | Climate Control
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 22-12-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.210 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | KT-252-R Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Vlijt Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vlijtseweg 200-C |
Postcode | 7317 AN |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 7676040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.devlijtautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 115 kW (156 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Accu: 10 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW, compleet vol in 4 uur en 9 minuten
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 37 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,8 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 136 per kwartaal
De Vlijt Auto's biedt u: Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE DSG | Pano | Navi | LED | Alcantara Leer | Trekhaak | Adap Cruise Control | Climate Control | Stoelverwarming | Achteruitrij Camera| Dealer Onderhouden | Boekjes Aanwezig Complete historie | 2x Sleutels |
Apk tot 22-12-2024!!!
Financiering
Bij De Vlijt Auto's bieden wij financieringsmogelijkheden aan voor onze klanten. Steeds meer mensen kiezen ervoor om een financiering aan te vragen en wij bieden deze service graag aan. Het krediet wordt afgestemd op uw persoonlijke situatie, wensen en behoeften. Het is belangrijk om op te merken dat wij geen financieel belang hebben bij de financiering. Onze rol is beperkt tot het verlenen van deze service.
Inruil
Als u een auto heeft die u wilt inruilen, dan is dat bij ons uiteraard mogelijk. Wij bieden u graag een passend aanbod. Om een aanbod te kunnen doen, hebben wij de volgende informatie van u nodig:
- Kenteken
- Merk
- Bouwjaar
- Kilometerstand
- Foto's
Garantie
Bij De Vlijt Auto's staan wij voor kwaliteit en service en bieden daarom verschillende garantiepakketten aan die u bij ons kunt aanschaffen. Op deze manier kunt u zelf bepalen in welke mate u service en garantie wenst bij de aanschaf van uw occasion. Onze garantiepakketten zijn als volgt samengesteld:
- Standaard pakket: €495,-
- Comfort pakket: €795,-
- Expert pakket: €1095,-
- Garantie bij auto's vanaf €20.000,- wordt in overleg bepaald
Wij heten u van harte welkom bij De Vlijt Auto's! Wilt u graag een bezichtiging inplannen, neem dan eerst even contact met ons op. Voor vragen zijn wij bij voorkeur telefonisch of via WhatsApp bereikbaar, maar mailen is uiteraard ook mogelijk.
Volg ons op Facebook en Instagram onder De Vlijt Auto's.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 17:30 uur
Zaterdag: 10:00 tot 14:00 uur
Zondag: op afspraak
De Vlijt Auto's
Vlijtseweg 200-C
7317 AN Apeldoorn
Website: www.devlijtautos.nl
E-mail: info@devlijta
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
![Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3/volkswagen-passat-14-tsi-gte.jpg)
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.