Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Highline Trekhaak 2e eig. Panoramadak Vitrual 18 Camera Nwe APK
€ 16.750,-
Bouwjaar | 29-12-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.230 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KZ-535-L Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Highline Trekhaak 2e eig. Panoramadak Vitrual 18 Camera Nwe APK
€ 16.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-12-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.230 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KZ-535-L Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Massehuis Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Breukelaarweg 2 |
Postcode | 7051 DX |
Plaats | Varsseveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 244044 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.massehuisautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 115 kW (156 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Accu: 10 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW, compleet vol in 4 uur en 9 minuten
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 37 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,8 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Luxe Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Highline (2016) - Innovatie en Comfort in Één
Ontdek deze rijk uitgeruste Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Highline uit 2016. Met 183.000 km op de teller (NAP) en afkomstig van de tweede eigenaar, combineert deze plug-in hybride kracht, luxe en efficiëntie. De ideale auto voor wie op zoek is naar ruimte, comfort en geavanceerde technologie.
Kracht en Efficiëntie: 1.4 TSI GTE Plug-in Hybride
De zuinige 1.4 TSI motor, gecombineerd met plug-in hybride technologie, biedt uitstekende prestaties en een lage uitstoot. Met een trekhaak die tot 1600 kg kan trekken, is deze Passat Variant niet alleen een milieuvriendelijke keuze, maar ook uiterst veelzijdig.
Volledig Uitrusting: Virtual Cockpit en Panoramadak
De moderne virtual cockpit biedt een digitaal dashboard met alle relevante rij-informatie overzichtelijk weergegeven. Daarnaast zorgt het elektrisch bedienbare panoramadak voor een open en licht interieur, ideaal voor zonnige dagen.
Veiligheid en Technologie: Achteruitrijcamera en LED Verlichting
De achteruitrijcamera en parkeersensoren zorgen ervoor dat inparkeren en manoeuvreren eenvoudig en veilig is. De LED dagrijverlichting, koplampen en achterlichten bieden optimale zichtbaarheid, zowel overdag als 's nachts.
Hoogwaardige Luxe: ErgoActive Stoelen en Lederen/Alcantara Bekleding
Het interieur is voorzien van hoogwaardige lederen/alcantara bekleding, wat zorgt voor een luxueuze uitstraling. De ergoActive stoelen bieden extra comfort en ondersteuning tijdens lange ritten, terwijl zowel het stuur als de stoel in hoogte verstelbaar zijn voor een perfecte zitpositie.
Geavanceerde Functies: Hill Hold en Adaptieve Cruise Control
Met de Hill Hold-functie voorkom je dat de auto achteruitrolt bij hellingen, wat zorgt voor extra veiligheid en gemak. De adaptieve cruise control houdt automatisch afstand tot je voorligger, wat lange ritten op de snelweg extra comfortabel maakt.
Kenmerken in het Kort:
- Bouwjaar: 2016
- Kilometerstand: 183.000 km (NAP)
- Motor: 1.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.