Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE | Panoramadak | Trekhaak | Leder | NAP
€ 19.495,-
Bouwjaar | 30-12-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.888 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ND-996-L Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.888 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ND-996-L Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Leeuwen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 2 |
Postcode | 4041 CR |
Plaats | Kesteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)488 - 483323 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanleeuwenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2016 - jan. 2016
Modelcode: B8
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen elektromotor(en): 160 kW (218 PK)
Vermogen brandstofmotor: 160 kW (218 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 9 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,4 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 7
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 136 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 04:09
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:18
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor een uitgebreide beschrijving en fotoreportage op www.vanleeuwenautos.nl/occasions. Vanaf € 4.500,- worden onze occasions, tenzij anders vermeld, standaard afgeleverd met 12 maanden tot 20.000 kilometer BOVAG-garantie met uitstekende voorwaarden. Bij aankoop van een occasion heeft u zo het meest complete en beste garantiepakket. U hoeft ook geen eigen risico te betalen met deze BOVAG-garantie. Daarnaast worden onze occasions met een halfvolle tank, een recente APK-keuring, onderhoud conform het voorgeschreven fabrieksschema afgeleverd. We houden van transparantie: geen aanvullende aflever- of garantiepakketten, rijklaar is rijklaar en er komen geen extra kosten bij.
Maak kennis met Van Leeuwen Auto's in Kesteren. Een universeel autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Aangesloten bij organisaties c.q. keurmerken als BOVAG en Bosch, goed voor een steeds wisselende voorraad van 100 occasions. Sinds onze start in 1974 hebben we maar één doel: u het plezier en comfort bieden van een betrouwbare, goed onderhouden auto. Klanten uit de wijde omtrek ervaren onze service daarbij als verrassend. De één noemt het dienstverlenend, de ander flexibel, 'n derde toeschietelijk. Eén ding is zeker: ons team overtreft graag uw verwachtingen. Samen met de specialisten van Van Leeuwen Autoschade en Van Leeuwen Autolease. De wasstraat op ons terrein maakt de service compleet. Bekijk het actuele aanbod van occasions, lees meer over de verkoop van nieuwe auto's, verdiep u
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.