Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business | Camera | Apple Carplay | Cruise Control | Trekhaak |
€ 37.495,- incl. BTW
Bouwjaar | 30-11-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 34.380 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-633-TV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business | Camera | Apple Carplay | Cruise Control | Trekhaak |
€ 37.495,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 34.380 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-633-TV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Heije |
Contactpersoon | Harold Heije |
Adres | Pakhuisweg 18 |
Postcode | 6718 XJ |
Plaats | Ede |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 520178 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageheije.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 66 liter
Actieradius: 54 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 478 x 183 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.653 kg
Laadvermogen: 617 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 29 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,3 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Deze prijs is op basis van een meeneemprijs. Dit is inclusief geldige APK, tenaamstelling van de auto en eventuele vrijwaring van de inruilauto.
- Afleverpakket viaBovag (€ 1.495 meerprijs):
Hiervoor krijgt u Nieuwe Apk, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties, Tenaamstelling auto, Eventuele vrijwaring inruilauto, Poetsen en polijsten van de complete auto Interieur stofzuigen & reinigen, 15 liter brandstof, Nationale Autopas, 1 jaar Vakgarage Pechhulp, 12 maanden Bovag Garantie.
Garantiewerkzaamheden dienen door Vakgarage Heije te worden uitgevoerd.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Deze prijs is op basis van een scherpe internet meeneemprijs. Dit is inclusief geldige APK, tenaamstelling van de auto, eventuele vrijwaring van de inruilauto. U kunt hiernaast ook gebruik maken van een van onze servicepakketten.
Servicepakket Basis €250,-
Hiervoor krijgt u Nieuwe APK, Tenaamstelling auto, Eventuele vrijwaring inruilauto, Check op 10 belangrijke punten, wassen en uitzuigen van de auto.
Servicepakket Plus €795,-
Hiervoor krijgt u Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties, Tenaamstelling auto, Eventuele vrijwaring inruilauto, Poetsbeurt exterieur en Interieur stofzuigen & reinigen, Brandstoftank voor een kwart gevuld, 3 maanden garantie op draaiend gedeelte van de motor en versnellingsbak.
Servicepakket Premium €1295,-
Hiervoor krijgt u Nieuwe Apk, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties, Tenaamstelling auto, Eventuele vrijwaring inruilauto, Poetsen en polijsten van de complete auto Interieur stofzuigen & reinigen, 15 liter brandstof, Nationale Autopas, 1 jaar Vakgarage Pechhulp, 12 maanden Bovag Garantie.
Garantiewerkzaamheden dienen door Vakgarage Heije te worden uitgevoerd.
Onze auto's worden geplaatst middels een occasion manager platform. Optieli
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.