Volkswagen Passat Variant 2.0 FSI 120 PK Comfortline Ecc Cruisecontrol Isofix Stuurbekrachtiging 6 Bak Trekhaak

€ 3.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-11-2006
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 210.455 km
Deuren 5
Kenteken 32-TL-PH Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Passat Variant 2.0 FSI 120 PK Comfortline Ecc Cruisecontrol Isofix Stuurbekrachtiging 6 Bak Trekhaak


€ 3.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-11-2006
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 210.455 km
Deuren 5
Kenteken 32-TL-PH Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam STM Auto's
Contactpersoon Andre Hoegen
Adres Engweg 23a
Postcode 3882 AJ
Plaats Putten
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30365610 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stmautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2005 - okt. 2007
Modelcode: B6, 3C

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 182 x 154 cm
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.420 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Velours
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Onderhoudsboeken en 2 Sleutels
Distributieriem vervangen bij 180448 kilometer
Auto is zeer goed onderhouden onderhoudsfacturen aanwezig
Auto word geleverd met nieuwe Apk

= Bedrijfsinformatie =

BEZICHTIGING ALLEEN OP AFSPRAAK, WIJ ZIJN NIET ALTIJD AANWEZIG!

OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN, GRAAG EVEN BELLEN VOOR DAT U VERTREKT.

VOOR MEER INFORMATIE KUNT U CONTACT OPNEMEN MET ANDRE, tel: 06-30365610

ADRES: ENGWEG 23A 3882 AJ PUTTEN

VOOR MEER FOTO'S ZIE ONZE WEBSITE WWW.STMAUTOS.NL

OP ZONDAG ZIJN WIJ GESLOTEN.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie