Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI Highline / R-Line / BTW / NL-auto
€ 19.750,- incl. BTW
Bouwjaar | 18-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 189.628 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RN-294-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 189.628 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RN-294-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Brink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koopmansweg 3 |
Postcode | 6515 AK |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3481901 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdbrinkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.479 kg
Laadvermogen: 701 kg
GVW: 2.180 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 438 - € 466 per kwartaal
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI Highline Automaat
Origineel Nederlands geleverde auto met NAP gecontroleerde kilometerstand
Betreft een BTW auto, de getoonde prijs is inclusief BTW
Zeer compleet uitgerust met opties als:
- R-Line exterieur
- Cruise control adaptief
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Leder/alcantara bekleding
- ErgoComfort bestuurdersstoel
- Stoelverwarming
- Apple Carplay
- Android Auto
- DAB ontvanger
- Keyless start
- Lichtmetalen velgen 18"
- Extra getint glas
- Airco separaat achter
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- LED achterlichten
- Navigatiesysteem
- Automatisch geregelde airconditioning
- Autotelefoonvoorbereiding bluetooth
- Multimediavoorbereiding bluetooth
- Parkeersensoren voor en achter
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Spraakbediening
- Regensensor
- Etc
= Bedrijfsinformatie =
Kom gerust langs voor een bezichtiging c.q. proefrit. Als u vlak van tevoren even belt zullen wij dit voertuig tijdens uw vertrek speciaal voor u gereserveerd houden. U heeft dan zekerheid dat het voertuig aanwezig zal zijn wanneer u hier bent. Doordat wij geen rij-klaarmaakkosten rekenen zijn al onze occasions scherp geprijsd. Ook zijn al onze occasions voorzien van een RDW Tellerrapport (NAP), een eerlijke km historie. Wilt u uw auto inruilen? Geen probleem, die nemen wij graag van u over!
Ondanks het zorgvuldig plaatsen van deze advertentie kunnen er aan foutieve vermeldingen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.