Volkswagen Passat Variant GTE Business 1.4 TSI eHybrid 218pk DSG Automaat Trekhaak, Panoramadak, Elektrische achterklep, LED matrix koplampen, Navigatie, Adaptive cruis

€ 47.900,- incl. BTW

Bouwjaar 30-01-2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.192 km
Deuren 5
Kenteken Z-720-RX Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 160 kW (218 pk)

Volkswagen Passat Variant GTE Business 1.4 TSI eHybrid 218pk DSG Automaat Trekhaak, Panoramadak, Elektrische achterklep, LED matrix koplampen, Navigatie, Adaptive cruis


€ 47.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-01-2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.192 km
Deuren 5
Kenteken Z-720-RX Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 160 kW (218 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Huiskes-Kokkeler Doetinchem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Grutbroek 1
Postcode 7008 AK
Plaats Doetinchem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)314 - 376300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.huiskes-kokkeler.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2024
Referentienummer: 7959
Productienummer: 7959

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 66 liter
Actieradius: 54 km

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 183 x 149 cm
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.653 kg
Laadvermogen: 617 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW

Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 28 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,2 kWh/100km

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 10-02-2025

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket

Deze auto is geïmporteerd. Daarom controleren wij in ons internationale dealermanagementsysteem Elsa pro alle details van deze auto.
De volledige historie is hierin vastgelegd.
Specificaties kunnen licht afwijken van vergelijkbare, in Nederland geleverde uitvoeringen.
Kijkt u daarom in de bijlage (wagenkaart) van deze auto voor alle details.

Huiskes-Kokkeler is met vestigingen in Hengelo, Doetinchem, Almelo, Enschede, Oldenzaal en Aalten dé dealer in Volkswagen-, Audi-, SEAT- en ¦koda personenauto's en Volkswagen Bedrijfswagens in Oost-Nederland.

Wij nodigen u graag uit voor een bezichtiging en een eventuele proefrit, wel adviseren wij u vooraf een afspraak in te plannen om er zeker van te zijn dat het voertuig voor u beschikbaar is op het gewenste moment. Of u nu kiest voor particulier of zakelijk kopen, private lease, zakelijke lease, financial lease of financieren: we helpen u graag om de perfecte auto te vinden die bij u past.

Huiskes-Kokkeler besteedt de uiterste zorg aan de juistheid en volledigheid van de gegevens. Hoewel de informatie permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven zijn wijzigingen te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van deze advertentie kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie