Volkswagen Phaeton 3.0 TDI 5p.
€ 7.925,-
Bouwjaar | 25-08-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.096 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 41-GSG-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 176 kW (240 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-08-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.096 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 41-GSG-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 176 kW (240 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | M. Lap Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijfsweg 13 |
Postcode | 6541 DC |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3731100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mlapautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 83,0 s
Maten
Wielbasis: 29 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.133 kg
Laadvermogen: 627 kg
GVW: 2.760 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 240 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 12,1 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal
Deze auto heeft echt alle denkbare opties en verkeerd in zijn geheel in nieuw staat, ook heeft hij altijd netjes zijn onderhoudsbeurten bij de dealer gehad. bij 241000km nog groot onderhoud gedaan. en de auto pas is uiteraard netjes aanwezig. moet gezien en mee gereden worden om een goed oordeel te kunnen geven.
Deze Volkswagen Phaeton komt uit 2008, werd geleverd van 20-05-2008 tot 31-08-2010 en kostte toen € 87.741,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 176 kW (239 PK) en een cilinderinhoud van 2967 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 237 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 9,1 liter per 100 km en hij weegt 2133 kg. De APK is geldig tot 11-03-2015 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 750,33 per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Phaeton | Incognito
Succes is soms minder aantrekkelijk dan het lijkt. Wie eenmaal een fortuin heeft opgebouwd, wordt geconfronteerd met onaangename zaken als afgunst en jaloezie. In zekere zin is dat waar de Volkswagen Phaeton het bestaansrecht aan ontleent: dit is een buitengewoon luxueuze auto waar niemand aanstoot aan neemt. De buitenstaander denkt dat het een chique uitvoering van de Passat is, de stille genieter achter het stuur weet wel beter. En nu valt er nog meer te genieten, want de Phaeton onderging een facelift.
Eind 2010 heeft de Volkswagen Phaeton een facelift ondergaan. De uitrusting is modern, maar de verfijning ontbreekt. De nieuwe dieselmotor is beter, maar niet zuinig. Blijft onopvallend en beschaafd.
Plus
- zeer comfortabel
- snel als het mag, zuinig als het moet
- onopvallend
Min
- niet zo geraffineerd als concurrentie
Conclusie
Eind 2010 heeft de Volkswagen Phaeton een facelift ondergaan. Daarom heeft Volkswagens directielimousine nu dezelfde moderne uitstraling als de nieuwste modellen. Ook de uitrusting is weer helemaal van deze tijd, met diverse assistenten die het werk van de chauffeur makkelijker en veiliger maken. Toch is wel degelijk merkbaar dat de Phaeton al sinds 2004 op de markt is. De integratie van de nieuwe elektronica is matig en ook ontbreekt het de Phaeton aan de verfijning die de concurrenten van recentere leeftijd wel bieden. De nieuwe dieselmotor is sterker en zuiniger geworden, maar is niet zo zuinig als die van de tegenstrevers.
Het sterkste punt van de Phaeton is echter gebleven: het is een Volkswagen. De meeste andere auto's in dit segment zijn te opvallend en lokken daarom negatieve reacties uit. De Volkswagen Phaeton heeft dezelfde degelijke nuchtere uitstraling als de andere modellen en trekt daarom geen aandacht, terwijl de inzittenden even zeer genieten als in andere limousines.