Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 111PK R-Line 2x ACC, Clima, LED, LMV 18, Virtual, NL-auto.

€ 24.950,-

Bouwjaar 28-01-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.965 km
Deuren 5
Kenteken N-668-XL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 111PK R-Line 2x ACC, Clima, LED, LMV 18, Virtual, NL-auto.


€ 24.950,-

Algemeen

Bouwjaar 28-01-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.965 km
Deuren 5
Kenteken N-668-XL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Schouten Stroe
Contactpersoon Henk Jan van Loo
Adres Wolweg 45
Postcode 3776 LN
Plaats Stroe
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 442360 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.schoutenstroe.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - nov. 2023

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 189 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 111PK R-Line binnen & buiten.
Schitterende, sportieve T-Cross welke voorzien is van o.a.;
- Adaptieve cruise controle PF2
- App connect 9WJ
- Apple Car Play / Android Auto
- Climate controle
- DAB
- Dakrails
- Donker getint glas
- Digitaal instrumentenpaneel 9S0
- LED verlichting
- Lichtmetalen velgen 18 inch Nevada
- Navigatiesysteem
- Parkeersensoren voor & achter
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Sportstoelen (verwarmbaar)
- Sportstuur

Dit betreft een Nederlands geleverde T-Cross.

Tegen meerprijs van €695,- kunnen wij u deze auto aanbieden inclusief; benodigd onderhoud (volgens fabrieksvoorschrift), APK keuring of minimaal 10 maanden geldige keuring en 12 maanden Bovag garantie(vraag naar de voorwaarden).

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer informatie of het maken van een afspraak kunt u ons telefonisch bereiken 0342 - 44 23 60 of mail naar info@schoutenstroe.nl.
U bent van harte welkom in onze showroom voor een bezichtiging, onder het genot van een kopje koffie of thee!
Inruil is altijd welkom, voor een waarde indicatie ontvangen wij graag wat foto's, deze kunt u per e-mail en of whatsapp +31 0342-442360 verzenden.
Ons bedrijf is gevestigd in Stroe (gem. Barneveld) op de Veluwe, 3 minuten van de A1, graag tot ziens.

Om teleurstelling te voorkomen graag vooraf informeren naar de beschikbaarheid.
Wij doen onze uiterste best om de informatie zo actueel en accuraat mogelijk te weergeven.
Echter kunnen wij géén fouten uitsluiten.
Controleer bij aankoop zaken die uw beslissing kunnen beïnvloeden.
Aan deze advertentie kunnen géén rechten worden ontleent.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven

De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?

Autotest | Volkswagen T-Cross Heel gewoon gebleven

Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.

Plus

  • alles gewoon en vertrouwd
  • stoelen voor Europees postuur
  • prima rijeigenschappen

Min

  • duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto

Conclusie

Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.

De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.

Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.

Deel deze advertentie