Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life | Adaptieve cruise control | Parkeersensoren | Apple carplay | Navigatie
€ 17.850,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 14-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 90.192 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-026-DK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life | Adaptieve cruise control | Parkeersensoren | Apple carplay | Navigatie
€ 17.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 90.192 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-026-DK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jilis Autobedrijven |
Contactpersoon | Jilis van Mourik |
Adres | Gerdina's Hof 33 |
Postcode | 4191 MX |
Plaats | Geldermalsen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 820300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jilisvanmourikautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2019 - nov. 2023
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Leaseprijs: € 344 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Onverwoestbaar als merk. Al jaren en jaren. Wat kunnen we nog meer zeggen? Volkswagen. Das Auto. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals duidelijk te zien is aan deze T-Cross van eerste eigenaar. Een krachtige driecilinder benzinemotor en een prettige handgeschakelde vijfversnellingsbak zorgen voor de aandrijving van deze stoere Volkswagen. In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in hoogte verstelbare voorstoelen en in delen neerklapbare achterbank.
Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Slimme spraakbesturing herkent gesproken opdrachten en voert ze uit. Mocht zich een probleem voordoen, dan krijgt u via remote services op uw smartphone te zien wat er precies aan de hand is, waar u ook bent. Waarheen gaat de reis? Het full map navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van airconditioning, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Deze Volkswagen biedt u niet alleen comfort en rijplezier, maar ook veiligheid. Actieve veiligheidssystemen houden voor u de weg in de gaten en reageren op onvoorziene situaties voordat u dat kunt. Deze Volkswagen T-Cross is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. Forward collision warning helpt u om kop-staart aanrijdingen te voorkomen. De auto is ook uitgerust met dodehoekdetectie, hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.
Wij leveren deze auto met het tellerrap
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
![Autotest | Volkswagen T-Cross Heel gewoon gebleven](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10338/volkswagen-t-cross-10-tsi-r-line-business-dsg.jpg)
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.