Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Style Business R-Line | Stoelverwarming | Parkeersensoren V+A |
€ 26.950,-
Bouwjaar | 29-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 31.057 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-218-JK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Style Business R-Line | Stoelverwarming | Parkeersensoren V+A |
€ 26.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 31.057 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-218-JK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van Brenk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spoorstraat 59 |
Postcode | 4041 CL |
Plaats | Kesteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)488 - 759090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanbrenk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R18
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 176 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Basis (zonder meerprijs): Standaard bij als onze auto's (v.a. €5000 en tot 150.000 km) 1 Maand garantie op draaiende delen motor en versnellingsbak (Uitgezonderd slijtage delen)
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; Basis reiniging, Geldige APK minimaal 6 maanden, RDW tellerrapport, Tenaamstelling van de nieuwe auto, Vloeistoffen op niveau, Vrijwaring inruilauto (indien nodig)
- Afleverpakket Basis uitgebreid (€ 395): 3 Maanden garantie op motor en versnellingsbak (Uitgezonderd slijtage delen) Optioneel. Indien gewenst kleine beurt, extra kosten €195 Vrijwaring inruilauto(indien nodig)
Dit afleverpakket bevat: Basis reiniging, Geldige APK minimaal 6 maanden, RDW teller rapport, Tenaamstelling van de auto, Vloeistoffen op niveau, Vrijwaring inruilauto(indien nodig)
- Afleverpakket Premium (€ 895): 6 maanden volledig Autobedrijf van Brenk garantie. Inclusief een kleine beurt.
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK 12 maanden, Grondige algehele inspectie, Kleine onderhoudsbeurt, RDW tellerrapport, Tenaamstelling van de auto, Vrijwaring inruilauto(indien nodig), Wassen en uitzuigen
- Afleverpakket Ultimate (€ 1.295): 12 maanden BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat: 12 maanden Pechhulp Europa, Geldige APK 12 maanden, Grondige Algehele inspectie, Onderhoudsbeurt volgens schema, Professionele reiniging, RDW teller rapport, Tenaamstelling van de auto, Vrijwaring inruilauto(indien nodig)
-Inruil mogelijk-
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Style Business R-Line | Stoelverwarming | Parkeersensoren V+A |
Isofix
Bluethooth telefoonverbinding
Carplay via USB
2 Sleutels
Online onderhoudshistorie
= Bedrijfsinformatie =
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag van 08:00 - 17:30 uur.
Zaterdag 08:00- 12:00 uur.
BEZICHTIGING 'S AVONDS EN ZATERDAGMIDDAG OP AFSPRAAK MOGELIJK!
ZONDAG GESLOTEN.
INRUIL MOGELIJK, Als u van te voren graag een inruilvoorstel wilt ontvangen dan is dat mogelijk.
Graag ontvangen wij dan een aantal foto's van de inruil auto, en een beschrijving van de algehele staat van de auto.
De foto's kunnen via WhatsApp worden verstuurd op het volgende nummer: 0488759090
De foto's moge
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.