Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Style | Carplay | Stoelverwarming | Camera | Trekhaak | Navigatie | Keyless | DAB+ | Park Assist | Full LED
€ 17.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 26-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 166.927 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-472-GD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Style | Carplay | Stoelverwarming | Camera | Trekhaak | Navigatie | Keyless | DAB+ | Park Assist | Full LED
€ 17.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 166.927 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-472-GD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Seldenrijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderbreedte 22 |
Postcode | 3845 MC |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 436000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.seldenrijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 411 x 176 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Fl,flanelgrijs-antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: tenaamstelling op locatie: vrijwaren inruil auto; technische inspectie auto; van binnen en buiten gereinigd.
U zoekt een betrouwbare auto met uitstekende rijkwaliteiten? Dan is deze Volkswagen T-Cross een geweldige keuze! Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze T-Cross. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. U zit er altijd warmpjes bij door de stoelverwarming. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. In één oogopslag weet u de complete systeemstatus van deze auto. Dankzij Connected Services. Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audio-installatiesysteem (met DAB-radio!) en het full map navigatiesysteem. Smartphones die zonder snoer kunnen opladen halen simpel een volle accu via de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Met automatische airconditioning, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen T-Cross is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het forward collision warning-systeem berekent via een sensor de afstand tot het verkeer vóór u en komt in actie als er gevaar bestaat van een botsing. Om te voorkomen dat u tijdens lange ritten achter het stuur in slaap valt, is deze auto voorzien van vermoeidheidsherkenning. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie, hill hold functie, frontale botsbescherming en bandenspanningcontrolesy
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.