Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Style DSG | Automaat | Virtual | Leer | Camera | Trekhaak | Led | LM. Velgen | Aut. Airco | Side Assist | Adaptive Cruise Control | NAP | Appl
€ 22.845,-
Bouwjaar | 30-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.301 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-601-BN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Style DSG | Automaat | Virtual | Leer | Camera | Trekhaak | Led | LM. Velgen | Aut. Airco | Side Assist | Adaptive Cruise Control | NAP | Appl
€ 22.845,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.301 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-601-BN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RoBo Automotive |
Contactpersoon | Roger Booy |
Adres | Lingewei 105 |
Postcode | 4004 LH |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53671081 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.robo-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2019 - sep. 2020
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Afleverkosten: €495,-
- Tenaamstelling en vrijwaring
- Reconditioneren in- en exterieur
- Algemene vloeistofcheck
- Algemene voertuigcheck
- Volle tank brandstof
- Apk keuring
Garantiepakket 1: €895,-
- 6 maanden garantie (in heel Europa)
- Tenaamstelling en vrijwaring
- Reconditioneren in- en exterieur
- Algemene vloeistofcheck
- Onderhoud volgens schema
- Volle tank brandstof
- Apk keuring
Garantiepakket 2: €1.295,-
- 12 maanden garantie (in heel Europa)
- Tenaamstelling en vrijwaring
- Reconditioneren in- en exterieur
- Algemene vloeistofcheck
- Onderhoud volgens schema
- Volle tank brandstof
- Apk keuring
*Hoewel onze advertentie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt onderhouden kunnen gebruikers van deze advertentie geen rechten ontlenen aan of aanspraak maken op de juistheid en volledigheid van de inhoud. Opties die van doorslaggevend belang zijn binnen uw besluitvorming kunnen door u worden nagevraagd ter bevestiging aan ons of worden ervaren tijdens een proefrit en/of bezichtiging.*
FINANCIEREN, VERZEKEREN EN INRUILEN IS MOGELIJK
OPENINGSTIJDEN
Maandag - vrijdag | 09:30 - 17:30*
Zaterdag | 10:00 - 16:00*
*Voor een proefrit en/of bezichtiging op afspraak.
*Zondag en in de avonden in overleg.
*LET OP! WIJ HEBBEN NOG EEN TWEEDE STALLINGSLOCATIE WAAR OOK VERSCHILLENDE VOERTUIGEN VAN ONS STAAN. GRAAG VOORAF EEN AFSPRAAK MAKEN VOOR EEN PROEFRIT EN/OF BEZICHTIGING VOOR ÉÉN VAN ONZE VOERTUIGEN.
HET BEZOEKADRES IS: LINGEWEI 105 (4004 LH) IN TIEL*
RoBo Automotive is een jong automobiel bedrijf, dat is opgericht in 2020. Onze focus ligt op het leveren van jonge occasions die kloppen en waar wij volledig achter staan. Door alle bijbehorende diensten ook te kunnen leveren en garantie te verlenen in heel Europa, treden wij naar buiten als een full- en high service autobedrijf en dat met een nuchtere werkwijze.
Een afspraak inplannen, meer informatie o
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.