Volkswagen T-Cross TSI 110PK STYLE NAVI VIR.COCKPIT LED CARPLAY CAMERA STOELVERW. ADAP.CRUIS DAB 11/2023 70 BIJNA E VOLKSWAGEN'S UIT VOORRAAD LEVERBAAR
€ 30.888,- incl. BTW
Bouwjaar | 29-11-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.985 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen T-Cross TSI 110PK STYLE NAVI VIR.COCKPIT LED CARPLAY CAMERA STOELVERW. ADAP.CRUIS DAB 11/2023 70 BIJNA E VOLKSWAGEN'S UIT VOORRAAD LEVERBAAR
€ 30.888,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.985 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TOP AUTOS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zesweg 150 |
Postcode | 6604 BP |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 6450121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.top-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2023
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 29-11-2025
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Een Bijna Nieuwe Volkswagen T-Cross: Het Verhaal van Stijl en Innovatie
In november 2023 rolde een bijna nieuwe Volkswagen T-Cross van de band, klaar om de wegen te veroveren. Dit was niet zomaar een T-Cross, maar het nieuwste EVO Facelift Model, uitgerust met digitale climate control voor ultiem comfort. De zeer complete STYLE uitvoering combineerde een sterke en zuinige TSI motor met 110 pk en een DSG automaat, wat zorgde voor een soepele en krachtige rijervaring. En met 2 jaar dealer fabrieksgarantie kon je met een gerust hart de weg op.
Speciale Aanbieding: Trekhaak inclusief montage voor slechts € 599!
Deze T-Cross was voorzien van tal van luxe en handige functies. De 2-laags metallic lak gaf de auto een schitterende glans, terwijl de 6 luidsprekers zorgden voor een geweldige geluidservaring. De 7-versnellingen DSG, LED-achterlichten en achteruitrijcamera maakten elke rit een plezier. Met banden van 205/55 R17 en een dynamisch onderstel was de T-Cross klaar voor elk avontuur.
Binnenin bood de auto comfort en gemak met een automatisch dimmende binnenspiegel, Bluetooth audio en carkit, en bochtverlichting. De elektrisch verstelbare, verwarmbare en inklapbare buitenspiegels, samen met de camera voor en het chroompakket, voegden een vleugje luxe toe. De Climatronic airconditioning, cruise control en dakreling maakten de rijervaring nog aangenamer.
Veiligheid stond voorop met functies zoals het noodremsysteem assist, pre-crash systeem, en parkeerhulp voor en achter. De auto was ook uitgerust met een handschoenvak met verlichting, kinderzitbevestiging, en een variabele laadvloer voor extra gemak. De full LED-koplampen, verstelbare lendensteun, en verwarmde stoelen zorgden voor extra comfort tijdens elke rit.
Met technologie zoals een virtual cockpit, regensensor, en een multifunctioneel stuur van leer, was de T-Cross een toonbeeld van moderne innovatie. De auto had ook een USB-aansluiting, een technologiepakket, en donker getinte ruiten voor extra stijl en privacy.
Bij Topaut
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.