Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Sport&Style R-line
€ 12.990,-
Bouwjaar | 18-01-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.686 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 91-ZSH-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.686 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 91-ZSH-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Huisman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Johannes Bosboomstraat 23 |
Postcode | 7312 LM |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29521254 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicehuisman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.401 kg
Laadvermogen: 679 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Zeer nette en rijk uitgeruste Volkswagen Tiguan R-Line uit 2013. Het betreft een goed onderhouden auto die bij ons zelf in onderhoud is geweest. Het R-Line pakket zorgt voor een sportieve uitstraling en de optielijst is rijkelijk ingevuld wat ervoor zorgt dat dit de ideale auto is voor elke rit. Deze Volkswagen Tiguan R-line wordt afgeleverd met nieuwe APK
= Bedrijfsinformatie =
Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie of het maken van een afspraak.
Inruil is mogelijk, neem gerust contact op
* wij plaatsen onze auto's middels een occasion manager platform, Optielijsten worden automatisch ingevuld*
* wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele (spel)fouten of OPTIE fouten in de tekst!*
* neem contact met ons op voor de exacte uitvoering!*
* reservering alleen mogelijk na aanbetaling*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.