Volkswagen Tiguan 2.0 TSI 4Motion Highline Pano, Adaptive Cruise, Stoel/stuur verwarming, Dynaudio
€ 21.950,-
Bouwjaar | 19-09-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.650 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-632-NN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Volkswagen Tiguan 2.0 TSI 4Motion Highline Pano, Adaptive Cruise, Stoel/stuur verwarming, Dynaudio
€ 21.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-09-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.650 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-632-NN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Klaas Hobo Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langekamp 5 |
Postcode | 5306 GV |
Plaats | Brakel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)418 - 670550 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.klaashobo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 184 x 164 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.545 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 2.230 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's bekijk onze website www.klaashobo.nl
Wij raden u aan uw bezoek vooraf aan ons kenbaar te maken, dit om mogelijke teleurstellingen te voorkomen mocht de betreffende auto zojuist verkocht zijn.
Deze advertentie is met de meest mogelijke zorgvuldigheid samengesteld, zet- en drukfouten voorbehouden.
Autobedrijf Klaas Hobo B.V. heeft al meer dan 40 jaar ervaring in het onderhoud en de verkoop van Mercedes-Benz.
U kunt bij ons terecht voor onderhoud en reparatie van uw auto, voor occasions van personenauto's en bestelwagens en voor uw APK.
Autobedrijf Klaas Hobo B.V.
Langekamp 5
5306 GV Brakel
0418-670550
verkoop@klaashobo.nl
www.klaashobo.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.