Volkswagen UP! 1.0 BMT move up
€ 9.450,-
Bouwjaar | 01-06-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.832 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SL-534-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.832 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SL-534-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hans Berkelder |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zutphensestraat 136 |
Postcode | 6971 ES |
Plaats | Brummen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)575 - 561225 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hansberkelder.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 164 x 150 cm
Wielbasis: 241 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 834 kg
Laadvermogen: 496 kg
GVW: 1.330 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 96 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Juist bij een A-merk als Volkswagen mag u verwachten dat de veiligheid van zijn auto's op het allerhoogste niveau staat. U wordt in deze Up! dan ook op alle mogelijke manieren beschermd, onder meer door de verschillende rijhulp-systemen die aan boord zijn. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Up!, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Natuurlijk behoren warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Radarsensoren aan de achterkant van de auto zorgen voor een achteropkomend verkeer waarschuwing als de afstand tot het verkeer achter te klein wordt. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Achter het stuur van deze Volkswagen bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. En natuurlijk is er ook gedacht aan airconditioning. De uitrusting van deze Volkswagen is met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.
In de Volkswagen Up! heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Met voorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
Klinkt dit allemaal aantrekkelijk? Maak dan een afspraak met onze verkoper!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Up! | Kartoffeln met pizza
Kartoffelen met pizza, dat klinkt als een ongebruikelijke combinatie. Toch is dat de combinatie waarmee Volkswagen de markt voor kleine auto's definitief wil veroveren. Traditioneel zijn het de Italiaanse fabrikanten die meesters zijn in het bouwen van kleine, begeerlijke autootjes. Duitsers bouwen grote, degelijke auto's. De Up moet beide nu combineren: de compacte afmetingen en pittige prestaties van een Italiaan met Duitse degelijkheid.
De Volkswagen Up! combineert Duitse degelijkheid en Italiaanse vormgeving. Met de Up! wil VW eindelijk doorbreken in het A-segment en de auto heeft alle kwaliteiten in huis om dat waar te maken.
Plus
- wendbaar, overzichtelijk en vlot
- zeer zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- hoedenplank scharniert niet mee met achterklep
- trage werking en onhandige bediening navigatiesysteem
- stuurwiel alleen in hoogte verstelbaar, niet in afstand tot de bestuurder
Conclusie
Kartoffeln (aardappelen) met pizza klinkt misschien als een onsmakelijke combinatie. Duitse degelijkheid in combinatie met Italiaanse flair klinkt heel wat aantrekkelijker en dat is precies wat de Volkswagen Up! biedt. Volkswagens nieuwe instapmodel is door een Italiaan getekend en voelt zich helemaal thuis in druk stadsverkeer.
Dankzij de nuchtere Duitse inbreng is de Up! degelijk gebouwd en is er veel aandacht voor veiligheid en milieuvriendelijkheid. Terwijl Volkswagen zeer succesvol is in bijna alle segmenten van de automarkt, is dat in het laagste segment (met de Lupo en Fox) nooit gelukt. De Up! heeft alles in zich om Volkswagen het succes te brengen dat met de voorgangers uitbleef.