![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 28-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 302.203 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 16-JFD-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 302.203 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 16-JFD-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Riffi Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogelandseweg 15 |
Postcode | 6545 AC |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51481792 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.riffiautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 178 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.259 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
We zijn geopend van maandag tot en met zaterdag van 09:-00 tot 17:00 geopend
Voor meer vragen of extra info, kunt u altijd bellen. Tel: 0651481792
Bezoek ons ook op onze website. www.riffiautos.nl
Adres: Hogelandseweg 15
6545 AC Nijmegen
WEGENS GROTE EXPORTORDER VELE MERKEN AUTO`S EN BEDRIJFSWAGENS GEZOCHT MET OF ZONDER SCHADE
MANKEMENTEN OF GEEN APK
Direct erkende RDW vrijwaringbewijs
snelle en correcte afhandeling
wij zijn elke dag bereikbaar ook avonds en in het weekend
EIGEN OPHAALDIENST DOOR GEHEEL NEDERLAND
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo C30 | Mooi zuinig
De Volvo C30 is een succes. Dit instapmodel van Volvo heeft een compleet nieuw publiek aan weten te trekken dat zich tot voor kort niet aangetrokken voelde tot het degelijke, "vierkante" imago van Volvo. Om nog beter te benadrukken dat de C30 meer is dan een hippe driedeurs versie van een bestaand model, is het uiterlijk aangepast. Bovendien is de extra zuinige "DRIVe"-versie nog efficiënter geworden. Tijd voor een hernieuwde kennismaking.
![Autotest | Volvo C30 Mooi zuinig](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2434/volvo-c30-16d-drive-startstop-summum.jpg)
De Volvo C30 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2010. Het aangepaste uiterlijk doet de auto goed. Dankzij DRIVe is de C30 extra zuinig en plezierig om te rijden.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer veilig
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- DRIVe-uitvoering mag geen aanhanger trekken
- lastige instap naar achterbank
- wel zuinig, maar niet zuinig genoeg voor belastingvrijstelling
Conclusie
De Volvo C30 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2010. Dankzij een nieuw aangezicht onderscheidt de C30 zich nadrukkelijker van de brave S40 en V50, waar hij technisch gezien van is afgeleid. Het uitrustingsniveau is gelijk gebleven, waarbij veiligheid nog altijd voorop staat. Ondanks alle aanpassingen zijn de prijzen verlaagd.
De rijeigenschappen zijn gelijk gebleven en dat is terecht. Ook vier jaar na introductie kan de C30 zich probleemloos meten met de concurrentie. Alleen het extra zuinige DRIVe-model is dankzij diverse verfijningen nog zuiniger geworden, zonder daarbij in te leveren op de prestaties of het rijplezier. Kortom: mooi én zuinig.