Bouwjaar | 01-10-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 273.937 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 20-GXP-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 273.937 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 20-GXP-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Punt Wijchen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | kelvinstraat 15a |
Postcode | 6601 HH |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 6791983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-punt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 452 x 177 x 146 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.367 kg
Laadvermogen: 593 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 217 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 13,2 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Al decennia de onbetwiste koploper als het gaat om prestaties, innovatie en veiligheid. De aandrijving wordt verzorgd door een vijfcilinder motor en een automatische transmissie. De hoogwaardige, lederen bekleding benadrukt de kwaliteit van deze Volvo. Bij de uitrusting van deze Volvo horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Het bedienen van het audio-installatiesysteem vanaf het stuurwiel helpt u om gefocust te blijven op de weg. Nooit meer te warm of te koud. De electronic climate control zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Boem is ho? Niet bij deze Volvo V50. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. Bij slecht weer heeft u alle aandacht nodig voor de weg. Daarom regelt de regensensor de wiscapaciteit op uw voorruit. Natuurlijk behoren cruise control, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Even bellen voor een afspraak en u kunt deze auto van top tot teen zelf bekijken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V50 DRIVe | Einde of nieuw begin?
De Volvo V50 is razend populair onder leaserijders. Al vele jaren is dit een verkoopsucces voor Volvo. De V50 is zelfs al zo lang op de markt dat het voor veel leaserijders tijd is om een volgende auto uit te kiezen. En alhoewel menigeen tevreden is met de V50, wordt de volgende auto toch een andere. Volvo's succesnummer voldoet namelijk niet aan de milieueisen van de werkgever. Tenminste, tot nu toe, want de Volvo V50 is er nu ook in een uiterst milieuvriendelijke "DRIVe"-uitvoering. Reden genoeg om opnieuw voor Volvo te kiezen?
De DRIVEe is een zuinige versie van de Volvo V50. De prestaties zijn voldoende en het weggedrag zelfs beter dan gebruikelijk. Het Scandinavische design is daarmee voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- vlot en toch zeer zuinig
- zeer veilig
- prima klank audiosysteem
Min
- start/stop systeem werkt niet onmerkbaar
- weinig bagageruimte (voor een stationcar)
- omslachtige procedure opklappen achterbank
Conclusie
Is de komst van DRIVe voldoende reden om opnieuw voor een Volvo V50 te kiezen? Zonder twijfel. Wie nu een zwaar gemotoriseerde V50 rijdt zal de 1.6D al een stapje terug ervaren, maar ook deze extra zuinige dieselmotor presteert verdienstelijk. Sterker nog: dankzij alle aanpassingen is het weggedrag verbeterd!
Daarnaast behoudt de V50 ook als DRIVe alle sterke punten die de auto zo populair maken: Scandinavisch design, beschaafde afmetingen en natuurlijk heel veel veiligheid.