Bouwjaar | 23-04-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 139.742 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-869-GK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 12.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-04-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 139.742 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-869-GK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf H. Coops |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Papegaaiweg 5 |
Postcode | 7345 DK |
Plaats | Wenum Wiesel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 2600128 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hcoops-youngtimer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2007 - mei 2009
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 452 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.373 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 217 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 13,2 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km
Garantie: garantie op draaiend gedeelte motor en aandrijflijn
We hebben het hier over een knappe V50 met de oersterke 2.4 vijfcilinder uitgevoerd met een vijftraps automaat.
Hij is op 23 april 2008 nieuw in Zwitserland geleverd en derhalve "fiscaal vriendelijk" van de zaak te rijden met een netto bijtelling vanaf enkele tientjes per maand.
Het betreft een BTW auto, dat houdt in dat de verkoopprijs inclusief 21% BTW is.
We hebben hem in november 2023 verkocht aan de tweede eigenaar en nu is ie met 11.000 kilometer meer ervaring weer terug op het oude nest. We hebben hem bij de vorige aflevering een uitgebreide grote onderhoudsbeurt gegeven, standaard daarbij is het laden van de Nederlandse software, uitlijnen van de auto en een preventieve powerflush oliespoeling van de automatische versnellingsbak.
Deze (behoorlijke) onderhoudskosten zijn separaat binnen de verkoopprijs te factureren.
De prijs van deze V50 bedraagt € 13.500,- en als je geen inruil hebt geven we een korting van € 550,- zodat de netto dealprijs € 12.950,- bedraagt. ( € 10.702,- excl. BTW)
Genoemde prijzen zijn inclusief BTW/BPM, afleveringsbeurt, garantie en tenaamstellen.
bij ons GEEN bijkomende kosten of afleverpakketten.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer info over deze auto en XXXL foto's kijk je op onze webiste www.hcoops.com en www.hcoops-youngtimer.nl
We zijn geopend op afspraak, belt u ons eerst voordat U een auto wilt komen bekijken zodat we voldoende tijd voor U vrij kunnen maken.
Ook full operational leasen van een van onze YOUNGTIMERS is mogelijk, vaste kosten per maand voor de hele looptijd, kortom geen zorgen.
Meer info over het leasen van deze yountimer op www.hcoops-youngtimer.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V50 DRIVe | Einde of nieuw begin?
De Volvo V50 is razend populair onder leaserijders. Al vele jaren is dit een verkoopsucces voor Volvo. De V50 is zelfs al zo lang op de markt dat het voor veel leaserijders tijd is om een volgende auto uit te kiezen. En alhoewel menigeen tevreden is met de V50, wordt de volgende auto toch een andere. Volvo's succesnummer voldoet namelijk niet aan de milieueisen van de werkgever. Tenminste, tot nu toe, want de Volvo V50 is er nu ook in een uiterst milieuvriendelijke "DRIVe"-uitvoering. Reden genoeg om opnieuw voor Volvo te kiezen?
De DRIVEe is een zuinige versie van de Volvo V50. De prestaties zijn voldoende en het weggedrag zelfs beter dan gebruikelijk. Het Scandinavische design is daarmee voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- vlot en toch zeer zuinig
- zeer veilig
- prima klank audiosysteem
Min
- start/stop systeem werkt niet onmerkbaar
- weinig bagageruimte (voor een stationcar)
- omslachtige procedure opklappen achterbank
Conclusie
Is de komst van DRIVe voldoende reden om opnieuw voor een Volvo V50 te kiezen? Zonder twijfel. Wie nu een zwaar gemotoriseerde V50 rijdt zal de 1.6D al een stapje terug ervaren, maar ook deze extra zuinige dieselmotor presteert verdienstelijk. Sterker nog: dankzij alle aanpassingen is het weggedrag verbeterd!
Daarnaast behoudt de V50 ook als DRIVe alle sterke punten die de auto zo populair maken: Scandinavisch design, beschaafde afmetingen en natuurlijk heel veel veiligheid.