![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 11-03-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.000 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 34-RG-BX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-03-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.000 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 34-RG-BX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leeuwis B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 11 |
Postcode | 3771 MG |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16688110 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfleeuwis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 177 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.361 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 203 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Hierbij bieden wij G E W E L D I G E Volvo V50 2.4 5-cilinder met originele kilometers aan. De 78-jarige vorige eigenaar heeft de auto zo'n 14 jaar in bezit gehad en heeft zich zogezegd aan de huwelijkse voorwaarden gehouden. Vanaf het moment dat hij de auto aanschafte in mei 2010 met 92.374km is een overzicht van de autokosten bijgehouden, daarnaast is er een volledig bijgehouden onderhoudsboek voorhanden.
Een fijne/goede 5-cilinder motor, een goed verhaal, en realistisch geprijsd.
De APK is tot 28-04-2025 geldig, reservesleutel en de Nationale Auto Pas aanwezig.
Tot zoverre is alles in kannen en kruiken en dan kunnen we alleen gaan discussiëren over de buitenzijde van de auto of we kunnen direct lekker recht toe recht aan zijn ; er zit een beschadiging recht achter op de bumper en rechts achter op de wielrand. Wij hebben dit in onze laatste foto's zo goed als mogelijk afgebeeld en vragen u dus bij deze nadrukkelijk om deze foto's op een computer/laptop te bekijken zodat u ter plekke niet voor verrassingen komt te staan!
Wacht in dit genre niet te lang want weg = ook echt weg :)
DE PRIJS VAN DE AUTO STAAT VAST EN IS HELAAS NIET ONDERHANDELBAAR.
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken graag op afspraak, wilt u een afspraak maken neem gerust contact op met ons.
Dagelijks van 08:00 tot 17:00 , op zaterdag van 08:00 tot 15:00 , en op zondag zijn wij gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V50 DRIVe | Einde of nieuw begin?
De Volvo V50 is razend populair onder leaserijders. Al vele jaren is dit een verkoopsucces voor Volvo. De V50 is zelfs al zo lang op de markt dat het voor veel leaserijders tijd is om een volgende auto uit te kiezen. En alhoewel menigeen tevreden is met de V50, wordt de volgende auto toch een andere. Volvo's succesnummer voldoet namelijk niet aan de milieueisen van de werkgever. Tenminste, tot nu toe, want de Volvo V50 is er nu ook in een uiterst milieuvriendelijke "DRIVe"-uitvoering. Reden genoeg om opnieuw voor Volvo te kiezen?
![Autotest | Volvo V50 DRIVe Einde of nieuw begin?](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2395/volvo-v50-16d-summum-drive-startstop.jpg)
De DRIVEe is een zuinige versie van de Volvo V50. De prestaties zijn voldoende en het weggedrag zelfs beter dan gebruikelijk. Het Scandinavische design is daarmee voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- vlot en toch zeer zuinig
- zeer veilig
- prima klank audiosysteem
Min
- start/stop systeem werkt niet onmerkbaar
- weinig bagageruimte (voor een stationcar)
- omslachtige procedure opklappen achterbank
Conclusie
Is de komst van DRIVe voldoende reden om opnieuw voor een Volvo V50 te kiezen? Zonder twijfel. Wie nu een zwaar gemotoriseerde V50 rijdt zal de 1.6D al een stapje terug ervaren, maar ook deze extra zuinige dieselmotor presteert verdienstelijk. Sterker nog: dankzij alle aanpassingen is het weggedrag verbeterd!
Daarnaast behoudt de V50 ook als DRIVe alle sterke punten die de auto zo populair maken: Scandinavisch design, beschaafde afmetingen en natuurlijk heel veel veiligheid.